Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Nedelea, Alexandru el
dc.contributor.author Năstase, Carmen en
dc.contributor.author Κουρούπη - Κελγιαννάκη, Γεωργία el
dc.date.accessioned 2015-02-01T18:02:40Z
dc.date.issued 2015-02-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5346
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.dratte.gr/DRATTE/V5.html el
dc.subject Romanian tourism
dc.subject Marketing strategies
dc.subject SWOT analysis
dc.subject Ρουμανικός τουρισμός
dc.subject Στρατηγικές μάρκετινγκ
dc.title Tourism potential and marketing strategies in romanian hospitality industry en
heal.type journalArticle
heal.classification Geography
heal.classification Tourism
heal.classification Hotel management
heal.classification Γεωγραφία
heal.classification Τουρισμός
heal.classification Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85053986
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85062482
heal.classificationURI **N/A**-Γεωγραφία
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.classificationURI **N/A**- Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
heal.keywordURI http://lod.nal.usda.gov/51539
heal.keywordURI http://zbw.eu/stw/descriptor/28561-6
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2008-06
heal.bibliographicCitation Nedelea , A., Năstase, C. and Kouroupi – Kelgiannaki, G. (2008). Tourism potential and marketing strategies in romanian hospitality industry. Tourism Issues. 5. p.14-28. en
heal.abstract Abstract:Romania is considered the country which possesses a rich and varied natural touristic resources created by man and this gives a great disposability for tourism. The general secretary of the World Tourism Organization states that: ”Such a country which owns the Danube Delta, the Black Sea, The Bukovina monasteries could live and prosper from tourism only.” Romania has all the natural conditions to become one of the most important European tourism destinations. One of the possible ways of tourism relaunching constitutes the elaboration of some efficient marketing strategies and politics starting from a marketing environment analysis. en
heal.publisher ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών el
heal.journalName Τουριστικά θέματα el
heal.journalName Tourism Issues en
heal.journalType non peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: TOURISM POTENTIAL AND MARKETING.pdf
    Μέγεθος: 1.403Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες