Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σεργόπουλος, Κώστας el
dc.date.accessioned 2015-02-01T20:30:37Z
dc.date.issued 2015-02-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5382
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.dratte.gr/DRATTE/V5.html el
dc.subject Quality
dc.subject Satisfaction
dc.subject Needs
dc.subject Customer
dc.subject Complaints
dc.subject Ποιότητα
dc.subject Ικανοποίηση
dc.subject Ανάγκες
dc.subject Πελάτης
dc.subject Παράπονα
dc.title Ποιότητα υπηρεσιών και ικανοποίηση πελατών el
dc.title Qualitative service and guest satisfaction en
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle διαχείριση παράπονων στα ξενοδοχεία el
heal.secondaryTitle complaints handling in hotels en
heal.classification Geography
heal.classification Tourism
heal.classification Hotel management
heal.classification Γεωγραφία
heal.classification Τουρισμός
heal.classification Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85053986
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85062482
heal.classificationURI **N/A**-Γεωγραφία
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.classificationURI **N/A**- Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85117681
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2008-06
heal.bibliographicCitation Σεργόπουλος, Κ. (2008). Ποιότητα υπηρεσιών και ικανοποίηση πελατών: διαχείριση παράπονων στα ξενοδοχεία. Τουριστικά Θέματα. 5. p.139-147. el
heal.abstract Περίληψη: Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται σε ένα περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού.Σε περιπτώσεις που η προσφορά ξεπερνάει την ζήτηση ο ανταγωνισμός είναι ακόμα εντονότερος. Είναι διαπιστωμένο από τους ανθρώπους του ξενοδοχειακού χώρου, ότι για να μπορέσουν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να κατέχουν μία ισχυρή θέση στην αγορά και να αποκτήσουν συγκριτικό πλεονέκτημα, θα πρέπει να εστιάσουν την προσοχή τους στις ανάγκες των πελατών τους και την όσο δυνατόν μεγαλύτερη ικανοποίησή τους μέσα από την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών. el
heal.abstract Abstract:Hotels are activated in an environment of intense competition.In cases where the offer exceeds the demand,the competition is still more intense. It is realized from hotel industry employees,that in order hotels prossess a powerfull place in the market and acquire a comparative advantage,it will be supposed they focus their attention in the needs of their customers and as long as possible their bigger satisfaction through the offer of qualitative services en
heal.publisher ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών el
heal.journalName Τουριστικά θέματα el
heal.journalName Tourism Issues en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ...
    Μέγεθος: 1.414Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες