Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αβδημιώτης, Σπύρος el
dc.contributor.author Χρήστου, Ευάγγελος el
dc.contributor.author Σιγάλα, Μαριάννα el
dc.contributor.author Σερκετζής, Βασίλειος el
dc.date.accessioned 2015-02-01T21:35:43Z
dc.date.issued 2015-02-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5396
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.dratte.gr/DRATTE/V6.html el
dc.subject Semantic Web
dc.subject Ontology
dc.subject Destination platform
dc.subject Knowledge management
dc.subject Σημασιολογικός ιστός
dc.subject Οντολογία
dc.subject Πλατφόρμα διαχείρισης προορισμού
dc.subject Διαχείριση γνώσης
dc.title Δημιουργία ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης προορισμών el
dc.title Destination management electronic web tool en
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle βασικές δομές el
heal.secondaryTitle basic consepts & structures en
heal.classification Tourism
heal.classification Technology
heal.classification Τουρισμός
heal.classification Τεχνολογία
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI **N/A**-Technology
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.classificationURI **N/A**-Τεχνολογία
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2002000569
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85094833
heal.keywordURI http://zbw.eu/stw/descriptor/19655-5
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2008-09
heal.bibliographicCitation Αβδημιώτης, Σ., Χρήστου, Ε., Σιγάλα, Μ. και Σερκετζής, Β. (2008). Δημιουργία ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης προορισμών: βασικές δομές. Τουριστικά Θέματα. 6. p.16-36. el
heal.abstract Περίληψη: Γίνεται αποδεκτή η θεώρηση ότι οι οργανισμοί διαχείρισης προορισμού εξελίχθηκαν από «καθαρόαιμους» οργανισμούς μάρκετινγκ (Destination Marketing Organization- DMO) σε οργανισμούς διαχείρισης προορισμού (Destination Management Organization- DMO). (Martini, 2002, Kozak, 2002) Οι δύο κύριοι πυλώνες των δραστηριοτήτων ενός οργανισμού διαχείρισης προορισμού, είναι η διενέργεια των λειτουργιών του «εξωτερικού μάρκετινγκ», και της «εσωτερικής ανάπτυξης προορισμού» (Ritchie et al. 2005). Η ορθή πολιτική διαχείρισης γνώσης μέσα στον οργανισμό, σε συνδυασμό με την κατάλληλη σύμπλεξη των δραστηριοτήτων της τυπικής λειτουργίας μαρκετινγκ, με τις δραστηριότητες της λειτουργίας εσωτερικής ανάπτυξης προορισμού, έχει ως αποτέλεσμα την πιο πλήρη οπτική των δραστηριοτήτων των οργανισμών διαχείρισης προορισμού. Οι σύγχρονες, δαιδαλώδης δομές του παγκόσμιου τουριστικού φαινομένου, η αναγκαιότητα ορθής διαχείρισης γνώσης, η διαφοροποίηση των αναγκών και απαιτήσεων των σύγχρονων τουριστών (Sotediades & Avgeli 2006) καθώς και η επανάσταση των νέων τεχνολογιών υπο το πρίσμα της συναισθηματικής- εκλογικευμένης λειτουργίας τους (Christou & Sigala 2007), συντείνουν στη δημιουργία ηλεκτρονικών υποστηρικτικών εργαλείων που αφενός θα προβάλλουν σωστά το παραγώμενο προϊόν, αφετέρου θα βοηθήσουν στο συντονισμό των φορέων που παράγουν το τουριστικό προϊόν. Η παρούσα εργασία αποτελεί ένα πρώτο βήμα προς τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού μοντέλου διαχείρισης προορισμού, βασισμένο στις αρχές του σημασιολογικού ιστού (semantic web). Ο δυναμικός χαρακτήρας της εφαρμογής, η δομημένη του οντολογία και τα δευτερογενή εργαλεία που προκύπτουν μέσω της εφαρμογής, προσδίδουν τα χαρακτηριστικά ενός συνεχώς εξελισσόμενου εργαλείου μάνατζμεντ, του οποίου κύριος προσανατολισμός είναι περισσότερο ο συντονισμός των παραγωγών/ φορεών του τουρισμού σε μια περιοχή. el
heal.abstract Abstract: Tourism destinations consist of the sum of the natural-environmental and cultural tourism resources of a given country or region, and these, in turn, constitute the main attractions for tourist demand. Consequently, the effective management and promotion of tourism destinations is one of the most significant factors, which can contribute decisively to the viability and competitiveness of the tourist product of a given country. Nowadays, the new communications and information technologies (and primarily the available Internet tools) have reinforced the tourism destination organizations, by providing them, through the ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ TOURISM ISSUES 18 development of electronic Destination Management Systems (DMS), with the opportunity to promote their resources, and to approach potential customers on a global scale, twenty-four hours a day, in a direct manner and at low cost. At a time when the Internet constitutes, for the majority of international tourist demand, the primary and most important tool for finding information, DMS can contribute effectively to the international promotion of destinations, regardless of their size and their available funds. The great appeal and use of DMS by the international tourism market is due mainly to the impartiality and completeness of the information they provide (e.g. uniform and equal promotion of all the businesses and organizations of a region). This paper will try to set the basic principles of creating a web tool for managing such destinations. en
heal.publisher ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών el
heal.journalName Τουριστικά Θέματα el
heal.journalName Tourism Issues en
heal.journalType non peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΗΛΕΚΤ ...
    Μέγεθος: 1.885Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες