Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βελισσαρίου, Ευστάθιος el
dc.contributor.author Κοντάκης, Νικόλαος el
dc.date.accessioned 2015-02-02T11:08:34Z
dc.date.issued 2015-02-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5466
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.dratte.gr/DRATTE/V6.html el
dc.subject Hotels
dc.subject Strategic planning
dc.subject Crete
dc.subject Ξενοδοχεία
dc.subject Στρατηγικός σχεδιασμός
dc.subject Tour operators
dc.subject Κρήτη
dc.title Στρατηγικός σχεδιασμός και εφαρμογή σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις el
dc.title The implementation of strategic planning approach in hotel business en
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle αποτελέσματα έρευνας σε ξενοδοχεία του νόμου Ηρακλείου Κρήτης el
heal.secondaryTitle evidence from a field research in Heraklion, Crete en
heal.classification Tourism
heal.classification Hotel management
heal.classification Τουρισμός
heal.classification Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85062482
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.classificationURI **N/A**- Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
heal.keywordURI http://lod.nal.usda.gov/29980
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2008-09
heal.bibliographicCitation Βελισσαρίου, Ε. και Κοντάκης, Ν. (2008). Στρατηγικός σχεδιασμός και εφαρμογή σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.: αποτελέσματα έρευνας σε ξενοδοχεία του νόμου Ηρακλείου Κρήτης. Τουριστικά Θέματα. 6. p.37-57. el
heal.abstract Περίληψη:Η φύση των παρεχόμενων υπηρεσιών των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των λειτουργιών τους, οι αλλαγές στη ζήτηση, το έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, αλλά και ο ρόλος των Tour opeartors, επιβάλλουν μεθόδους και τεχνικές, ειδικά σχεδιασμένες για την αποτελεσματικότερη οργάνωση και διοίκησή τους. Εργαλεία όπως ο Στρατηγικός σχεδιασμός και η στρατηγική ανάλυση είναι ιδιαίτερα αναγκαίες για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και βιωσιμότητας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Η εργασία αποσκοπεί στο να συνδέσει το στρατηγικό σχεδιασμό και τη στρατηγική ανάλυση, όπως αυτές παρουσιάζονται σε θεωρητικό επίπεδο στη διεθνή βιβλιογραφία, με τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε ξενοδοχειακές μονάδες στην περιοχή Αμμουδάρας του Νομού Ηρακλείου, που αποτελεί μία από τις πιο τουριστικοποιημένες περιοχές της Κρήτης. Η πρωτογενής έρευνα επικεντρώθηκε κυρίως σε θέματα: (Α) στρατηγικής και οργάνωσης υπηρεσιών, (Β) τιμολογιακής πολιτικής και προσφορών, (Γ) ανταγωνισμού και έρευνας αγοράς, (Δ) ανθρώπινου δυναμικού και (Ε) κατάρτισης προϋπολογισμών και ελέγχων. Η έρευνα στόχευε στο να διαπιστώσει, κατά πόσο οι μεγάλες και οργανωμένες ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης εφαρμόζουν ειδικές μεθόδους και τεχνικές του στρατηγικού μάνατζμεντ, τη σημασία του all inclusive στις προσφερόμενες υπηρεσίες, αλλά και το ρόλο που διαδραματίζουν tour operators στη διαμόρφωση της πολιτικής των ξενοδοχειακών προϊόντων και της τιμολόγησης. el
heal.abstract Abstract:he nature of services provided in the hotel industry, their distinctive functioning traits, the changes in demand, the intense competitive environment but also the role of tour operators call for methods and techniques specifically designed for their effective organization and administration. Tools such as strategic planning and strategic analysis are particularly necessary for the improved competitiveness and viability of hotel enterprises. The paper aims to combine strategic planning and strategic analysis, as they are presented theoretically in the international bibliography with the results of a survey of hotel units in the area of Amoudara, a high tourist area, in the prefecture of Heraklion, Crete. The primary research focused mainly on (A) the strategy and organization of services, (B) pricing policies and offers, (C) competitiveness and market research, (D) human resources and (E) budgeting and control. The study aimed to determine to what extent large hotel units in Crete implement specific methods and techniques in strategic management, the importance of “allinclusive” in terms of services provided, as well as the role that tour operators play in the formation of policies dealing with hotel services and pricing. en
heal.publisher ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών el
heal.journalName Τουριστικά Θέματα el
heal.journalName Tourism Issues en
heal.journalType non peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ...
    Μέγεθος: 1.793Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες