Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Χατζηγιάννη, Διονυσία Π. el
dc.contributor.author Μαγγανάρη, Εμμανουέλα Ε. el
dc.contributor.author Σιώμκος, Γεώργιος Ι. el
dc.contributor.author Λύτρας, Περικλής Ν. el
dc.date.accessioned 2015-02-02T12:11:27Z
dc.date.issued 2015-02-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5475
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.dratte.gr/DRATTE/V6.html el
dc.subject Οnline store
dc.subject Consumer behaviour
dc.subject Atmospherics
dc.subject Electronic airline ticket
dc.subject Ηλεκτρονικό κατάστημα
dc.subject Συμπεριφορά καταναλωτή
dc.subject Ηλεκτρονικό αεροπορικό εισιτήριο
dc.title Τα χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού καταστήματος και η συμπεριφορά του καταναλωτή el
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle η περίπτωση των αεροπορικών εταιριών el
heal.classification Tourism
heal.classification Entrepreneurship
heal.classification Τουρισμός
heal.classification Επιχειρηματικότητα
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI http://lod.nal.usda.gov/20578
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.classificationURI **N/A**-Επιχειρηματικότητα
heal.keywordURI http://zbw.eu/stw/descriptor/10300-3
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85009306
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2008-09
heal.bibliographicCitation Χατζηγιάννη, Δ.Π., Μαγγανάρη, Ε.Ε., Σιώμκος, Γ.Ι. και Λύτρας, Γ.Ν. (2008). Τα χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού καταστήματος και η συμπεριφορά του καταναλωτή: η περίπτωση των αεροπορικών εταιριών. Τουριστικά Θέματα. 6. p.121-138. el
heal.abstract Περίληψη:Η γρήγορη ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η μετάβαση από το παραδοσιακό λιανικό κατάστημα στο ηλεκτρονικό λιανικό κατάστημα έχει ως αποτέλεσμα τη διενέργεια ερευνών πάνω στη συμπεριφορά του καταναλωτή στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η παρούσα έρευνα επικεντρώνεται στη μέτρηση της αντίληψης των καταναλωτών για τα χαρακτηριστικά ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην αντίληψη των καταναλωτών για τα χαρακτηριστικά ενός ηλεκτρονικού καταστήματος πώλησης αεροπορικών εισιτηρίων και ιδιαίτερα για τα στοιχεία της ατμόσφαιρας του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με τη χρήση ερωτηματολογίου. Η χρηστικότητα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος αξιολογήθηκε ως πιο σημαντική για την ολοκλήρωση της αγοραστικής διαδικασίας, σε σύγκριση την ατμόσφαιρα του ηλεκτρονικού καταστήματος. Τα συμπεράσματα της έρευνας βρίσκουν εφαρμογή στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, αφού αποτελούν χρήσιμο εργαλείο για την ανάπτυξη του περιβάλλοντος του ηλεκτρονικού καταστήματος. el
heal.abstract Abstract:The rapid growth of electronic commerce and the transition from brick-andmortar retailing to click-and-mortar environments attracted a lot of research interest on consumer behaviour in the online environment. The present study focuses on the measurement of consumers’ perception of the characteristics of the online store. Special emphasis is placed on consumers’ perception of the characteristics and the atmospherics of the e-ticket online store of an airline company. Data were collected through the use a structured questionnaire. Results show that the usability of the online store was evaluated as more important compared to the atmospheric element of the online store. The results can be applied in the field of electronic marketing, since they constitute a useful tool for the development of the environment of an online store. en
heal.publisher ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών el
heal.journalName Τουριστικά Θέματα el
heal.journalName Tourism Issues en
heal.journalType non peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ...
    Μέγεθος: 1.775Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες