Περίληψη:Το συγκεκριμένο άρθρο αποτελεί την προσπάθεια του συγγραφέα να
ερευνήσει το αντικείμενο του marketingαπό μια ψυχολογική – συμπεριφορική
γωνία. Γίνεται μια ενημερωτική αναφορά στο πως λειτουργεί το marketing και το
ανθρώπινο συναίσθημα και ακολουθούν επεξηγηματικά χωρία σχετικά με την
καταναλωτική συμπεριφορά των ανθρώπων και τον τρόπο που επιδρά σε αυτή η
ψυχολογία τους. Το παρόν κείμενο παρουσιάζονται η προσωπικότητα των
ανθρώπων, η καταναλωτική τους συμπεριφορά, η συναισθηματική τους λειτουργία,
η συγκινησιακή τους μνήμη, ο τρόπος που επιδρούν τα κίνητρα ως προς την
ψυχολογία τους και ο τρόπος που λειτουργεί ο εγκέφαλος.
Abstract:This article is the writer’s attempt to research the field of marketing through
a psychological – behavioral perspective. There is an informational review on how
does marketing and human feelings and emotions operate. At this point, follow
explanatory fields of human consumer behavior and the impact of mood and
psychology upon this behavior. In this journal there are also references on the
human personality, their emotional function, their emotional memory, the human
brain’s operation and the effects of the motivational process on human mood and
consumption decision making.