Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Λαλούμης, Αθανάσιος el
dc.date.accessioned 2015-02-03T10:57:03Z
dc.date.issued 2015-02-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5538
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.dratte.gr/DRATTE/V10.html el
dc.subject Marketing
dc.subject Emotions
dc.subject Μotives
dc.subject Consumer behavior
dc.subject Μάρκετινγκ
dc.subject Συναισθήματα
dc.subject Κίνητρα
dc.subject Καταναλωτική συμπεριφορά
dc.title Marketing των συναισθημάτων el
dc.title Emotional marketing en
heal.type journalArticle
heal.classification Tourism
heal.classification Administration
heal.classification Τουρισμός
heal.classification Διοίκηση και οργάνωση
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2002007910
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.classificationURI **N/A**- Διοίκηση και οργάνωση
heal.keywordURI http://skos.um.es/unesco6/611406
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2009-09
heal.bibliographicCitation Λαλούμης, Α. (2009). Marketing των συναισθημάτων. Τουριστικά Θέματα .10. p.68-82. el
heal.abstract Περίληψη:Το συγκεκριμένο άρθρο αποτελεί την προσπάθεια του συγγραφέα να ερευνήσει το αντικείμενο του marketingαπό μια ψυχολογική – συμπεριφορική γωνία. Γίνεται μια ενημερωτική αναφορά στο πως λειτουργεί το marketing και το ανθρώπινο συναίσθημα και ακολουθούν επεξηγηματικά χωρία σχετικά με την καταναλωτική συμπεριφορά των ανθρώπων και τον τρόπο που επιδρά σε αυτή η ψυχολογία τους. Το παρόν κείμενο παρουσιάζονται η προσωπικότητα των ανθρώπων, η καταναλωτική τους συμπεριφορά, η συναισθηματική τους λειτουργία, η συγκινησιακή τους μνήμη, ο τρόπος που επιδρούν τα κίνητρα ως προς την ψυχολογία τους και ο τρόπος που λειτουργεί ο εγκέφαλος. el
heal.abstract Abstract:This article is the writer’s attempt to research the field of marketing through a psychological – behavioral perspective. There is an informational review on how does marketing and human feelings and emotions operate. At this point, follow explanatory fields of human consumer behavior and the impact of mood and psychology upon this behavior. In this journal there are also references on the human personality, their emotional function, their emotional memory, the human brain’s operation and the effects of the motivational process on human mood and consumption decision making. en
heal.publisher ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών el
heal.journalName Τουριστικά θέματα el
heal.journalName Tourism Issues en
heal.journalType non peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: MARKETING ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ.pdf
    Μέγεθος: 1.643Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες