Περίληψη: Η συμβολή του τουρισμού στο ΑΕΠ των χωρών, τον καθιστά
σημαντικό παράγοντα για την εξέλιξη των οικονομιών τους. Κατά συνέπεια η
προσπάθεια προσέλκυσης τουριστών αποτελεί προτεραιότητα για τους
συμμετέχοντες στη διαδικασία αυτή. Τα τελευταία χρόνια, μεγίστης σημασίας για
την επίτευξη αυτού του σκοπού, θεωρείται το χτίσιμο ενός ισχυρού Brand για τη
χώρα προορισμού. Κυρίως στην Ευρωπαϊκή Ένωση, την πρώτη σε αφίξεις
τουριστών ήπειρο, η προσπάθεια φαίνεται να είναι συντονισμένη τα τελευταία
χρόνια. Στο παρόν άρθρο, καταγράφονται τα Βrands (slogan και logos) που
χρησιμοποιούν τα μέλη της Ε.Ε. στον τουρισμό, καθώς και τα κυριότερα
συμπεράσματα που προκύπτουν από αυτά, ενώ
Abstract: The contribution of tourism in a country’s GDP is an important factor
of its financial wellbeing and growth. As a result, the attempt to attract tourists must
be of high importance for everyone working in the relative area. Lately, a strong
Brand is considered to be the most significant factor when a country is trying to
attract tourists. Especially in European Union, the first continent as far as tourists
arrivals are concerned, there seems to be a coordinated effort. In this paper, all
Tourism Brands (slogan and logos) used by EU members are listed as well as the
conclusions that are derived, while a special report of the situation and the actions
that are taken in Greece, is included.