Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Φραϊδάκη, Μαρία el
dc.date.accessioned 2015-02-03T11:10:50Z
dc.date.issued 2015-02-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5540
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.dratte.gr/DRATTE/V10.html el
dc.subject Τourism destinations
dc.subject Βrand name
dc.subject Μarketing
dc.subject European Union countries
dc.subject Logos
dc.subject Τουριστικοί προορισμοί
dc.subject Χώρες Ευρωπαϊκής Ένωσης
dc.subject Λογότυπα
dc.title The case of tourism branding in European Union countries en
heal.type journalArticle
heal.classification Geography
heal.classification Tourism
heal.classification Γεωγραφία
heal.classification Τουρισμός
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85053986
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI **N/A**-Γεωγραφία
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh94003571
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2009-09
heal.bibliographicCitation Fraidaki, M. (2009). The case of tourism branding in European Union countries. Tourism Issues.10. p.99-118. en
heal.abstract Περίληψη: Η συμβολή του τουρισμού στο ΑΕΠ των χωρών, τον καθιστά σημαντικό παράγοντα για την εξέλιξη των οικονομιών τους. Κατά συνέπεια η προσπάθεια προσέλκυσης τουριστών αποτελεί προτεραιότητα για τους συμμετέχοντες στη διαδικασία αυτή. Τα τελευταία χρόνια, μεγίστης σημασίας για την επίτευξη αυτού του σκοπού, θεωρείται το χτίσιμο ενός ισχυρού Brand για τη χώρα προορισμού. Κυρίως στην Ευρωπαϊκή Ένωση, την πρώτη σε αφίξεις τουριστών ήπειρο, η προσπάθεια φαίνεται να είναι συντονισμένη τα τελευταία χρόνια. Στο παρόν άρθρο, καταγράφονται τα Βrands (slogan και logos) που χρησιμοποιούν τα μέλη της Ε.Ε. στον τουρισμό, καθώς και τα κυριότερα συμπεράσματα που προκύπτουν από αυτά, ενώ el
heal.abstract Abstract: The contribution of tourism in a country’s GDP is an important factor of its financial wellbeing and growth. As a result, the attempt to attract tourists must be of high importance for everyone working in the relative area. Lately, a strong Brand is considered to be the most significant factor when a country is trying to attract tourists. Especially in European Union, the first continent as far as tourists arrivals are concerned, there seems to be a coordinated effort. In this paper, all Tourism Brands (slogan and logos) used by EU members are listed as well as the conclusions that are derived, while a special report of the situation and the actions that are taken in Greece, is included. en
heal.publisher ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών el
heal.journalName Τουριστικά θέματα el
heal.journalName Tourism Issues en
heal.journalType non peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: THE CASE OF TOURISM BRANDING.pdf
    Μέγεθος: 1.752Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες