Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δημάκη, Ανθούλα el
dc.date.accessioned 2015-02-03T11:34:41Z
dc.date.issued 2015-02-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5547
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.dratte.gr/DRATTE/V10.html el
dc.subject Corporate identity
dc.subject Hospitality management
dc.subject Τourism
dc.subject Τourism business
dc.subject Hospitality industry
dc.subject Eταιρική ταυτότητα
dc.subject Διαχείριση φιλοξενίας
dc.subject Τουρισμός
dc.subject Τουριστική επιχείρηση
dc.subject Βιομηχανία φιλοξενίας
dc.title The great importance of corporate identity in hospitality management en
heal.type journalArticle
heal.classification Tourism
heal.classification Entrepreneurship
heal.classification Τουρισμός
heal.classification Επιχειρηματικότητα
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI http://lod.nal.usda.gov/20578
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.classificationURI **N/A**- Επιχειρηματικότητα
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2009-09
heal.bibliographicCitation Dimaki, A. (2009). The Great Importance Of Corporate Identity In Hospitality Management. Tourism Issues.10. p.54-67. en
heal.abstract Abstract:Management scholars argue that corporate identity is an essential part of powerful corporations. A strong corporate identity can differentiate a firm from its competitors, enhance financial performance, and influence buying behaviour and stakeholder loyalty. From the perspective of hospitality management, corporate identity is considered as a crucial element that determines the success of an organisation. Today, all leading organisations offer excellent service and facilities, which for that reason can no longer offer sufficient differentiation. As a result, the need for organisations to portray a unique identity is more critical than ever. en
heal.publisher ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών el
heal.journalName Τουριστικά θέματα el
heal.journalName Tourism Issues en
heal.journalType non peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: THE GREAT IMPORTANCE OF CORPORATE ...
    Μέγεθος: 1.568Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες