Περίληψη:Αυτή η εργασία περιγράφει μια μοντελοποίηση και ανάλυση Γραμμικού
Προγραμματισμού η οποία στοχεύει στην παρουσίαση ενός σχεδιασμού
διαφημιστικής καμπάνιας της Ένωσης ξενοδόχων Εύβοιας. Η τεχνολογία συνδέει
τουριστικές επιχειρήσεις και πελάτες παγκόσμια. Στα τουριστικά περιβάλλοντα, η
χρήση της τεχνολογίας στις επιχειρήσεις φιλοξενίας έχει ευρέως συμπεριληφθεί
στον τομέα του hotel advertisement.
Η περίπτωση μελέτης της Ένωσης Ξενοδόχων Εύβοιας δίνει τη δυνατότητα
αρτιότερου σχεδιασμού του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ.
Το μοντέλο που παρουσιάζεται είναι ένα πρόβλημα μεγιστοποίησης κάτω από τους
περιορισμούς του κόστους και της μέγιστης διαφημιστικής κάλυψης ανά εβδομάδα.
Τα τελικά αποτελέσματα του μοντέλου υποδεικνύουν τη βέλτιστη κατανομή του
συνολικού προϋπολογισμού με τη μέγιστη κάλυψη σε διαφορετικά διαφημιστικά
μέσα.
Abstract:This paper describes a linear programming formulation and analysis which aims at
presenting a planning of an advertising campaign of the hotel association of Evia
area. Today’s technology connects tourism enterprises and clients globally. In
tourist environments the use of technology in the hospitality services has been
widely included in the field of hotel advertisement.
The case study of the Hotel Association of Evia shows the capability of a concrete
planning of hotel marketing. The model introduced is a LP maximization model
under the constraints of cost and maximum advertisement time per week. The final
results of the model indicate the best allocation of the total budget to the maximum
coverage of different advertising media.