Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αποστόλου, Δημήτριος el
dc.date.accessioned 2015-02-03T11:56:19Z
dc.date.issued 2015-02-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5551
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.dratte.gr/DRATTE/V10.html el
dc.subject Linear programming
dc.subject Maximization
dc.subject Hotel marketing
dc.subject Τourism development
dc.subject Γραμμικός Προγραμματισμός
dc.subject Mεγιστοποίηση
dc.subject Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ
dc.subject Τουριστική ανάπτυξη
dc.title Μεγιστοποίηση διαφημιστικής κάλυψης τουριστικών πακέτων με χρήση Γραμμικού Προγραμματισμού el
dc.title Using the Linear Planning to maximize the advertising promotion of tourist packages en
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle η περίπτωση ξενοδοχείων του Νομού Εύβοιας el
heal.secondaryTitle the case of hotels of Prefecture Evia en
heal.classification Geography
heal.classification Tourism
heal.classification Γεωγραφία
heal.classification Τουρισμός
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85053986
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI **N/A**-Γεωγραφία
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.keywordURI http://skos.um.es/unesco6/120709
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2009-09
heal.bibliographicCitation Αποστόλου, Δ. (2009). Μεγιστοποίηση διαφημιστικής κάλυψης τουριστικών πακέτων με χρήση Γραμμικού Προγραμματισμού: η περίπτωση ξενοδοχείων του Νομού Εύβοιας . Τουριστικά Θέματα .10. p.54-67. el
heal.abstract Περίληψη:Αυτή η εργασία περιγράφει μια μοντελοποίηση και ανάλυση Γραμμικού Προγραμματισμού η οποία στοχεύει στην παρουσίαση ενός σχεδιασμού διαφημιστικής καμπάνιας της Ένωσης ξενοδόχων Εύβοιας. Η τεχνολογία συνδέει τουριστικές επιχειρήσεις και πελάτες παγκόσμια. Στα τουριστικά περιβάλλοντα, η χρήση της τεχνολογίας στις επιχειρήσεις φιλοξενίας έχει ευρέως συμπεριληφθεί στον τομέα του hotel advertisement. Η περίπτωση μελέτης της Ένωσης Ξενοδόχων Εύβοιας δίνει τη δυνατότητα αρτιότερου σχεδιασμού του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ. Το μοντέλο που παρουσιάζεται είναι ένα πρόβλημα μεγιστοποίησης κάτω από τους περιορισμούς του κόστους και της μέγιστης διαφημιστικής κάλυψης ανά εβδομάδα. Τα τελικά αποτελέσματα του μοντέλου υποδεικνύουν τη βέλτιστη κατανομή του συνολικού προϋπολογισμού με τη μέγιστη κάλυψη σε διαφορετικά διαφημιστικά μέσα. el
heal.abstract Abstract:This paper describes a linear programming formulation and analysis which aims at presenting a planning of an advertising campaign of the hotel association of Evia area. Today’s technology connects tourism enterprises and clients globally. In tourist environments the use of technology in the hospitality services has been widely included in the field of hotel advertisement. The case study of the Hotel Association of Evia shows the capability of a concrete planning of hotel marketing. The model introduced is a LP maximization model under the constraints of cost and maximum advertisement time per week. The final results of the model indicate the best allocation of the total budget to the maximum coverage of different advertising media. en
heal.publisher ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών el
heal.journalName Τουριστικά θέματα el
heal.journalName Tourism Issues en
heal.journalType non peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ...
    Μέγεθος: 1.670Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες