Περίληψη:
Η πελατειακή πίστη αφορά στην αντίληψη της αφοσίωσης και δέσμευσης ενός
καταναλωτή με ένα συγκεκριμένο ξενοδοχειακό προϊόν ή υπηρεσία.
Η Διοίκηση Πελατειακών Σχέσεων (ΔΠΣ) αποτελεί μια σύγχρονη μέθοδο που
στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ανταγωνιστικότητα της ξενοδοχειακής
επιχείρησης. Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στοχεύουν στους
επαναλαμβανόμενους πελάτες από τους οποίους ευελπιστούν να αποκομίσουν
πολλαπλά και μακροχρόνια οφέλη.
Η Διοίκηση των Πελατειακών Σχέσεων έχει ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα και πάνω
αυτόν στηρίζονται οι τεχνικές της.
Η εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στην εν λόγω στρατηγική μέθοδο επιτρέπει τον
μετασχηματισμό της αλληλεπίδρασης της επιχείρησης με τον πελάτη.
Επιπρόσθετα οι νέες τεχνολογίες έχουν δημιουργήσει μια ιδιαίτερα απαιτητική
αγορά, η οποία απαιτεί υψηλό value for money, προηγμένα χαρακτηριστικά και
λειτουργίες, φιλικότητα και ταυτόχρονα λογικές τιμές.
Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις απολαμβάνουν της εύκολης πρόσβασης στοιχείων
των πελατών τους, αλλά υστερούν στη διαφάνεια, ποιότητα και ανάλυση αυτών
των στοιχείων. Η εφαρμογή της Διοίκησης Πελατειακών Σχέσεων επιτρέπει στις
επιχειρήσεις να διακριθούν από τους ανταγωνιστές τους και να αποκομίσουν οφέλη
όπως αύξηση των εσόδων τους, μείωση λειτουργικού κόστους, απόκτηση
ευελιξίας, απλοποίηση της εσωτερικής οργάνωσης.
Abstract:Customer’s loyalty reflects the perception of a consumer’s commitment to a
specific hotel product or service.
Customer Relationship Management (CRM) is a modern method aiming at the
sustainability and competitiveness of the hotel businesses. The hotel companies
seek recurring clients / repeat customers from whom they hope to reap multiple
and long-term benefits.
The management of Customer Relationships is anthropocentric in nature and its
techniques are based on that.
The application of new technologies in this strategic method allows the
transformation of the interaction of the business with the customer. In addition new
technologies have created a very demanding market that requires a high value for
money, advanced features and functionality, friendliness and at the same time
reasonable prices.
The hotel companies enjoy easy access to customer data, but fall short on
transparency, quality and the analysis of these data. The implementation of
Customer Relationship Management allows companies to distinguish themselves
from their competitors and to reap benefits such as increased revenue, reduced
operating costs, flexibility, and a simplified internal organization.