Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ντούβας, Λουκάς el
dc.date.accessioned 2015-02-03T14:04:32Z
dc.date.issued 2015-02-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5566
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.dratte.gr/DRATTE/V11.html el
dc.subject Tourism
dc.subject Hotels
dc.subject Customer loyalty
dc.subject Customer relationship management
dc.subject Νew technologies
dc.subject Strategic planning
dc.subject Tουρισμός
dc.subject Ξενοδοχεία
dc.subject Πελατειακή πίστη
dc.subject Διαχείριση πελατειακής σχέσης
dc.subject Νέες τεχνολογίες
dc.subject Στρατηγικός σχεδιασμός
dc.title Διοίκηση πελατειακών σχέσεων στις τουριστικές επιχειρήσεις el
dc.title Customer relationship management in tourism businesses en
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle νέες τεχνολογίες el
heal.secondaryTitle new technologies en
heal.classification Tourism
heal.classification Administration
heal.classification Τουρισμός
heal.classification Διοίκηση και οργάνωση
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2002007910
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.classificationURI **N/A**-Διοίκηση και οργάνωση
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh97009091
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2010-01
heal.bibliographicCitation Ντούβας, Λ. (2010). Διοίκηση πελατειακών σχέσεων στις τουριστικές επιχειρήσεις: νέες τεχνολογίες. Τουριστικά Θέματα .11. p.95-104. el
heal.abstract Περίληψη: Η πελατειακή πίστη αφορά στην αντίληψη της αφοσίωσης και δέσμευσης ενός καταναλωτή με ένα συγκεκριμένο ξενοδοχειακό προϊόν ή υπηρεσία. Η Διοίκηση Πελατειακών Σχέσεων (ΔΠΣ) αποτελεί μια σύγχρονη μέθοδο που στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ανταγωνιστικότητα της ξενοδοχειακής επιχείρησης. Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στοχεύουν στους επαναλαμβανόμενους πελάτες από τους οποίους ευελπιστούν να αποκομίσουν πολλαπλά και μακροχρόνια οφέλη. Η Διοίκηση των Πελατειακών Σχέσεων έχει ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα και πάνω αυτόν στηρίζονται οι τεχνικές της. Η εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στην εν λόγω στρατηγική μέθοδο επιτρέπει τον μετασχηματισμό της αλληλεπίδρασης της επιχείρησης με τον πελάτη. Επιπρόσθετα οι νέες τεχνολογίες έχουν δημιουργήσει μια ιδιαίτερα απαιτητική αγορά, η οποία απαιτεί υψηλό value for money, προηγμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες, φιλικότητα και ταυτόχρονα λογικές τιμές. Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις απολαμβάνουν της εύκολης πρόσβασης στοιχείων των πελατών τους, αλλά υστερούν στη διαφάνεια, ποιότητα και ανάλυση αυτών των στοιχείων. Η εφαρμογή της Διοίκησης Πελατειακών Σχέσεων επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διακριθούν από τους ανταγωνιστές τους και να αποκομίσουν οφέλη όπως αύξηση των εσόδων τους, μείωση λειτουργικού κόστους, απόκτηση ευελιξίας, απλοποίηση της εσωτερικής οργάνωσης. el
heal.abstract Abstract:Customer’s loyalty reflects the perception of a consumer’s commitment to a specific hotel product or service. Customer Relationship Management (CRM) is a modern method aiming at the sustainability and competitiveness of the hotel businesses. The hotel companies seek recurring clients / repeat customers from whom they hope to reap multiple and long-term benefits. The management of Customer Relationships is anthropocentric in nature and its techniques are based on that. The application of new technologies in this strategic method allows the transformation of the interaction of the business with the customer. In addition new technologies have created a very demanding market that requires a high value for money, advanced features and functionality, friendliness and at the same time reasonable prices. The hotel companies enjoy easy access to customer data, but fall short on transparency, quality and the analysis of these data. The implementation of Customer Relationship Management allows companies to distinguish themselves from their competitors and to reap benefits such as increased revenue, reduced operating costs, flexibility, and a simplified internal organization. en
heal.publisher ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών el
heal.journalName Τουριστικά Θέματα el
heal.journalName Tourism Issues en
heal.journalType non peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ.pdf
    Μέγεθος: 1.127Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες