Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπογιατζόγλου, Νατάσα el
dc.contributor.author Βίλλη, Μαρία el
dc.contributor.author Γαλάνη, Αικατερίνη el
dc.date.accessioned 2015-02-03T16:01:24Z
dc.date.available 2015-02-03T16:01:24Z
dc.date.issued 2015-02-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5572
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://e-jst.teiath.gr/ en
dc.subject Victimization
dc.subject Θυματοποιήση
dc.subject Σχολικός εκφοβισμός
dc.subject Δράστες
dc.subject Πρόληψη
dc.subject Παρέμβαση
dc.subject School – Bulling
dc.subject Bully
dc.subject Prevention
dc.subject Intervention
dc.title Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και προγράμματα πρόληψής του el
dc.title The phenomenon of school – bulling and program of prevention en
heal.type journalArticle
heal.classification Philosophy
heal.classification Psychology
heal.classification Φιλοσοφία
heal.classification Ψυχολογία
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classification Education
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/thsys/73394
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/thsys/70017
heal.classificationURI **N/A**-Φιλοσοφία
heal.classificationURI **N/A**-Ψυχολογία
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.language el
heal.access free
heal.publicationDate 2012
heal.bibliographicCitation Μπογιατζόγλου, Ν., Βίλλη, Μ. και Γαλάνη, Α. (2012). Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και προγράμματα πρόληψής του. "e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας". [Online] 7(2): 15-23. Διαθέσιμο από: http://e-jst.teiath.gr/ el
heal.abstract Στο συγκεκριμένο άρθρο θα μελετήσουμε μέσα από σειρά ερευνητικών πορισμάτων το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού, ο οποίος αφορά την βία που ασκείται από και σε βάρος των μαθητών. Στην αρχή, θα περιγράψουμε τις μορφές τους σχολικού εκφοβισμού και τις διαστάσεις αυτού. Στη συνέχειa, θα σκιαγραφήσουμε το φύλο τόσο των δραστών όσο και των θυμάτων. Ακολουθούν, οι επιπτώσεις του εκφοβισμού και ο ρόλος που αυτός διαδραματίζει, δηλαδή είτε ως δράστης, είτε ως θύμα, είτε ως μάρτυρας. Μεγάλο μέρος αυτού του άρθρου αφιερώνεται στην πρόληψη του φαινομένου αυτού, παρουσιάζοντας αναλυτικά δύο προγράμματα (Second Step, PATHS) που λειτουργούν θετικά στην πρόληψη του. el
heal.abstract This is a bibliographical study on the phenomenon of school – bulling which refers to violence which is exerted from and to the detriment of students. Firstly, we will analyze the type of school bulling and the dimensions of it. What is more, we are going to point out the gender either of the bullies or the victims and finally we are going to present the consequences of bulling. A major part of this article is dedicated to the prevention of this phenomenon presenting and analyzing two programs which function effectively to the prevention of it. en
heal.publisher Νερατζής, Ηλίας el
heal.publisher Σιανούδης, Ιωάννης el
heal.journalName e-Journal of Science & Technology en
heal.journalName e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας el
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Bogiatzoglou_25.pdf
    Μέγεθος: 287.6Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες