dc.contributor.author | Μπογιατζόγλου, Νατάσα | el |
dc.contributor.author | Βίλλη, Μαρία | el |
dc.contributor.author | Γαλάνη, Αικατερίνη | el |
dc.date.accessioned | 2015-02-03T16:01:24Z | |
dc.date.available | 2015-02-03T16:01:24Z | |
dc.date.issued | 2015-02-03 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/5572 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.source | http://e-jst.teiath.gr/ | en |
dc.subject | Victimization | |
dc.subject | Θυματοποιήση | |
dc.subject | Σχολικός εκφοβισμός | |
dc.subject | Δράστες | |
dc.subject | Πρόληψη | |
dc.subject | Παρέμβαση | |
dc.subject | School – Bulling | |
dc.subject | Bully | |
dc.subject | Prevention | |
dc.subject | Intervention | |
dc.title | Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και προγράμματα πρόληψής του | el |
dc.title | The phenomenon of school – bulling and program of prevention | en |
heal.type | journalArticle | |
heal.classification | Philosophy | |
heal.classification | Psychology | |
heal.classification | Φιλοσοφία | |
heal.classification | Ψυχολογία | |
heal.classification | Εκπαίδευση | |
heal.classification | Education | |
heal.classificationURI | http://zbw.eu/stw/thsys/73394 | |
heal.classificationURI | http://zbw.eu/stw/thsys/70017 | |
heal.classificationURI | **N/A**-Φιλοσοφία | |
heal.classificationURI | **N/A**-Ψυχολογία | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989 | |
heal.classificationURI | **N/A**-Εκπαίδευση | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.publicationDate | 2012 | |
heal.bibliographicCitation | Μπογιατζόγλου, Ν., Βίλλη, Μ. και Γαλάνη, Α. (2012). Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και προγράμματα πρόληψής του. "e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας". [Online] 7(2): 15-23. Διαθέσιμο από: http://e-jst.teiath.gr/ | el |
heal.abstract | Στο συγκεκριμένο άρθρο θα μελετήσουμε μέσα από σειρά ερευνητικών πορισμάτων το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού, ο οποίος αφορά την βία που ασκείται από και σε βάρος των μαθητών. Στην αρχή, θα περιγράψουμε τις μορφές τους σχολικού εκφοβισμού και τις διαστάσεις αυτού. Στη συνέχειa, θα σκιαγραφήσουμε το φύλο τόσο των δραστών όσο και των θυμάτων. Ακολουθούν, οι επιπτώσεις του εκφοβισμού και ο ρόλος που αυτός διαδραματίζει, δηλαδή είτε ως δράστης, είτε ως θύμα, είτε ως μάρτυρας. Μεγάλο μέρος αυτού του άρθρου αφιερώνεται στην πρόληψη του φαινομένου αυτού, παρουσιάζοντας αναλυτικά δύο προγράμματα (Second Step, PATHS) που λειτουργούν θετικά στην πρόληψη του. | el |
heal.abstract | This is a bibliographical study on the phenomenon of school – bulling which refers to violence which is exerted from and to the detriment of students. Firstly, we will analyze the type of school bulling and the dimensions of it. What is more, we are going to point out the gender either of the bullies or the victims and finally we are going to present the consequences of bulling. A major part of this article is dedicated to the prevention of this phenomenon presenting and analyzing two programs which function effectively to the prevention of it. | en |
heal.publisher | Νερατζής, Ηλίας | el |
heal.publisher | Σιανούδης, Ιωάννης | el |
heal.journalName | e-Journal of Science & Technology | en |
heal.journalName | e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας | el |
heal.journalType | peer-reviewed | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: