Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σδρόλιας, Λάμπρος el
dc.date.accessioned 2015-02-04T10:58:11Z
dc.date.issued 2015-02-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5613
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.dratte.gr/DRATTE/V1_2.html el
dc.subject Communication
dc.subject Management
dc.subject Tourism
dc.subject Hotel und Resaurant management
dc.subject Hotel or Restaurant Management
dc.subject Kommunikation
dc.subject Επικοινωνία
dc.subject Tourismus
dc.subject Hotel und Resaurant management
dc.title Management de
dc.title Management en
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle aspekte d. kommunikation im tourismus de
heal.secondaryTitle aspects of the communication in tourism en
heal.classification Tourism
heal.classification Hotel management
heal.classification Τουρισμός
heal.classification Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85062482
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.classificationURI **N/A**-Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
heal.keywordURI http://zbw.eu/stw/descriptor/15798-3
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language en
heal.language de
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2010-05
heal.bibliographicCitation Sdrolias, L. (2010). Management: aspekte d. kommunikation im tourismus. Tourism Issues .12. p.87-94. en
heal.abstract Abstract: Concerning the quality and the professionalism in the management of the enterprises of hospitality, we attempted to interpret the present bibliographic investigation and the sector of academic philosophy of communication. That appears to have become interesting, and more useful in the spectacular changes that take place in the tourist branch aiming, at the progressive improvement that will emanate after the differentiation and the enrichment of tourist offer in combination with the factors of Tourist Management. A lot of businessmen recorded likely combinations concerning the balancing of factors of Management and Tourism with the help of communication. Afterwards this work hopes to help the entire workforce of enterprises of hospitality in the comprehension of role of “communication”, as a basic tool of Management. en
heal.abstract Abstrakt:Der Fremdenverkehr hat sich Griechenland aus bescheidenen Anfaengen zu einem wichtigen Zweig zu Volkswirschaft entwickelt. Nur jene werden davon wirklich profitieren, die rechtzeitig die Notwendigkeit des Umstellens auf die neue Management Gegebenheiten erkennen, d.h. eine koordinierte und systematische Ausrichtung einer Untrenehmenspolitik von Fremdenverkehrbetriben und Einrichtungen auf eine bestmoegliche Befridigung der Beduerfnisse bestimmter Touristgruppen unter Beruecksictigung eines angemmessenen Profits. Diese notwendige und positive Grundeinstellung im Tourismus basiert sich aufs Management. de
heal.publisher ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών el
heal.journalName Τουριστικά θέματα el
heal.journalName Tourism Issues en
heal.journalType non peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες