Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πετράκης, Κώστας Α. el
dc.contributor.author Χαραμόπουλος, Δημήτρης el
dc.date.accessioned 2015-02-07T16:30:06Z
dc.date.issued 2015-02-07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5794
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.dratte.gr/DRATTE/V14.html el
dc.subject Conference tourism
dc.subject Printed publicity
dc.subject Visual publicity
dc.subject Copywriting for publication
dc.subject Συνεδριακός τουρισμός
dc.subject Έντυπη επικοινωνία
dc.subject Οπτική επικοινωνία
dc.subject Κειμενογράφηση εντύπων
dc.title Μελέτη της έντυπης επικοινωνίας ξενοδοχείων με συνεδριακές υποδομές στην Ελλάδα σήμερα el
dc.title A study of printed publicity for hotels with conference facilities in Greece today en
heal.type journalArticle
heal.classification Tourism
heal.classification Hotel management
heal.classification Τουρισμός
heal.classification Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85062482
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.classificationURI **N/A**-Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2011-01
heal.bibliographicCitation Πετράκης, Κ.Α. και Χαραμόπουλος, Δ. (2011). Μελέτη της έντυπης επικοινωνίας ξενοδοχείων με συνεδριακές υποδομές στην Ελλάδα σήμερα. Τουριστικά Θέματα .14. p. 114-132. el
heal.abstract Περίληψη:Η μελέτη πραγματοποιήθηκε από την Άνοιξη του 2008 έως και τον Απρίλιο του 2010. Χρησιμοποιήθηκαν ως παραδείγματα 10 ξενοδοχεία με συνεδριακές υποδομές της ελληνικής επικράτειας που είτε ανήκουν σε πολυεθνικούς ομίλους, είτε είναι ελληνικής ιδιοκτησίας. Όπως γίνεται φανερό από την εισαγωγή, η μελέτη απέδειξε ότι α) από άποψη υποδομών τα περισσότερα ξενοδοχεία με συνεδριακές ευκολίες δεν εμφανίζονται να μπορούν να παράσχουν πλήρεις υπηρεσίες β) ότι εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις η επικοινωνία των εν λόγω ξενοδοχείων δεν αφιερώνει ειδικό επικοινωνιακό έντυπο υλικό για την προώθηση των εν λόγω συνεδριακών υποδομών και γ) ότι το concept της συνολικής παραγωγής του επικοινωνιακού υλικού των εν λόγω ξενοδοχείων δεν αποτείνεται άμεσα και αποτελεσματικά σε όλες τις περιπτώσεις στον υποψήφιο πελάτη, οργανωτή συνεδρίου (PCO) ή στους υπευθύνους της οργανωτικής επιτροπής ενός συνεδρίου. el
heal.abstract Abstract:The study was conducted between the spring of 2008 and April 2010. 10 hotels in various parts of Greece were used as examples, all of them possessing conference facilities and either belonging to multinational companies or having Greek proprietors. As is made clear in the introduction, the study showed a) that from the viewpoint of infrastructures, most hotels with conference facilities do not appear able to provide comprehensive services b) that with few exceptions the publicity strategy of the hotels in question does not involve provision of special publicity material for promotion of the said conference facilities and c) that the overall concept for production of promotional material for the hotels is not directly and effectively relevant in all cases for the would-be customer, conference organizer (PCO) or member of the organizing committee of a conference. en
heal.publisher ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών el
heal.journalName Τουριστικά θέματα el
heal.journalName Tourism Issues en
heal.journalType non peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΝΤΥΠΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.pdf
    Μέγεθος: 1.177Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες