Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Manhas, Parikshat Singh en
dc.contributor.author Ramjit, Monu en
dc.date.accessioned 2015-02-07T17:59:30Z
dc.date.issued 2015-02-07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5806
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.dratte.gr/DRATTE/V14.html el
dc.subject Service quality
dc.subject Customer experiences
dc.subject Brand image
dc.subject Customer satisfaction
dc.subject Hospitality industry
dc.subject India
dc.subject Ποιότητα υπηρεσιών
dc.subject Εμπειρίες πελατών
dc.subject Εικονίδιο μάρκας
dc.subject Ικανοποίηση πελατών
dc.subject Βιομηχανία φιλοξενίας
dc.subject Ινδία
dc.title Customer perceptions of service quality in hospitality industry en
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle importance performance analysis en
heal.classification Tourism
heal.classification Entrepreneurship
heal.classification Τουρισμός
heal.classification Επιχειρηματικότητα
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI http://lod.nal.usda.gov/20578
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.classificationURI **N/A**-Επιχειρηματικότητα
heal.keywordURI http://zbw.eu/stw/descriptor/12806-3
heal.keywordURI http://zbw.eu/stw/descriptor/24785-4
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh88004814
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2011-01
heal.bibliographicCitation Manhas, P.S., and Ramjit, M. (2011). Customer perceptions of service quality in hospitality industry: imp performance analysis. Tourism Issues .14. p. 97-113 en
heal.abstract Abstract:The aim of the present study is to identify the factors of importance service quality experience in luxury hotel industry in north India and to find out the difference between the specific and overall components of importance and actual stay experience of the customer in hotels.. A structured questionnaire was used to conduct this study with input from local hotel managers and individuals. Items were selected and customized based on the previous literature. The survey was conducted at various luxury hotels in north India. The findings of the study give us the idea about the importance score statistically significant to higher than the performance rating of the hotels. Overall, the results give us the idea that there was a significant difference between expectations of the guests and actual experiences, thus highlighting managerial implications for the Hotel industry. en
heal.publisher ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών el
heal.journalName Τουριστικά θέματα el
heal.journalName Tourism Issues en
heal.journalType non peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: CUSTOMER PERCEPTIONS.pdf
    Μέγεθος: 1.114Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες