Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γιουσμπάσογλου, Χαράλαμπος el
dc.date.accessioned 2015-02-07T19:49:35Z
dc.date.issued 2015-02-07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5830
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.dratte.gr/DRATTE/V15.html el
dc.subject Greece
dc.subject Tourism Small and Medium Enterprises
dc.subject Managerial work
dc.subject Employee relations
dc.subject Ελλάδα
dc.subject Τουριστικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις
dc.subject Διοίκηση
dc.subject Εργασιακές σχέσεις
dc.title Ο μάνατζερ στα χρόνια του μνημονίου el
dc.title The manager in austerity times en
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle μία μελέτη περίπτωσης για τη σχέση των γενικών διευθυντών με τους εργοδότες τους στις ελληνικές τουριστικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις el
heal.secondaryTitle a case study for the general manager-owner relations in greek tourism SMEs en
heal.classification Tourism
heal.classification Administration
heal.classification Economics
heal.classification Τουρισμός
heal.classification Διοίκηση και οργάνωση
heal.classification Οικονομία
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2002007910
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040850
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.classificationURI **N/A**-Διοίκηση και οργάνωση
heal.classificationURI **N/A**-Οικονομία
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2011-09
heal.bibliographicCitation Γιουσμπάσογλου , Χ. (2011). Ο μάνατζερ στα χρόνια του μνημονίου: μία μελέτη περίπτωσης για τη σχέση των γενικών διευθυντών με τους εργοδότες τους στις ελληνικές τουριστικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Τουριστικά Θέματα .15. p.14-31. el
heal.abstract Περίληψη:Παρά το γεγονός του ότι οι Τουριστικές Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΤΜΜΕ) στην Ελλάδα αποτελούν την ραχοκοκαλιά της τουριστικής βιομηχανίας, είναι ελάχιστες οι πληροφορίες που υπάρχουν για τον τρόπο λειτουργίας τους καθώς και τις σχέσεις μεταξύ των επιχειρηματιών με το προσωπικό τους, και ιδιαίτερα με τους διευθυντές – όπου αυτοί υφίστανται. Η παρούσα μελέτη περίπτωσης εξετάζει τις συνθήκες που έχει να αντιμετωπίσει ένας Γενικός Διευθυντής (Γ/Δ) σε μία μικρή (10 – 49 εργαζόμενοι) ΤΜΜΕ κατά την διάρκεια της εποχιακής λειτουργίας της. Μέσα από την παράθεση των προβλημάτων και των προκλήσεων που έχει να αντιμετωπίσει, ξεδιπλώνεται το κουβάρι των σχέσεων με τους ιδιοκτήτες, καθώς και ο τρόπος με τον οποίο λαμβάνονται σημαντικές αποφάσεις για την λειτουργία της επιχείρησης. Το βασικό συμπέρασμα είναι πως η αδυναμία εκχώρησης πραγματικών εξουσιών από πλευράς επιχειρηματιών στα στελέχη τους αναδεικνύεται ως ολέθριο σφάλμα για την λειτουργία αλλά και την ίδια την βιωσιμότητα της επιχείρησης. el
heal.abstract Abstract:Despite the fact that tourism small and medium enterprises (TSMEs) are the backbone of the hospitality and tourism industry in Greece, our knowledge about management style and the relationship between general managers (where applicable) and the owners –entrepreneurs, is limited to a few sporadic empirical studies. This case study presents the various challenges that a general manager (GM) is faced with, in a small (10-49 employees) TSME. More specifically this paper discusses the various problems that emerge from day-to-day operations with emphasis on the GM’s relations with the various stakeholders such as staff and suppliers. The core of the problem is spotted on the owners’ side: their reactive attitude, the lack of planning and their opportunistic behaviour leaves no room for the general manager to perform his roles. It should be noted that although it is not possible to generalise from the findings of an empirical case study, some useful insights are provided for managerial work in this sub-sector. Thus, as a concluding point it is argued that the lack of delegation and the overall attitude of the TSME owners-entrepreneurs poses as one of the most serious problems in this case. It is hoped that further research will improve our knowledge on this important sub sector of the Greek economy. en
heal.publisher ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών el
heal.journalName Τουριστικά Θέματα el
heal.journalName Tourism Issues en
heal.journalType non peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Ο ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ...
    Μέγεθος: 1.161Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες