Περίληψη:
Σκοπός: Σαν πρώτο στάδιο θα παραδώσουμε στους μαθητές ένα ερωτηματολόγιο με δημογραφικές, κοινωνικοοικονομικές, συναισθηματικές πληροφορίες και άλλα χαρακτηριστικά για να καταγράψουμε , στη συνέχεια να αναλύσουμε και να συζητήσουμε τα αποτελέσματα.
Θα μοιραστεί σε μαθητές του Ζωγράφου, Παπάγου και Χολαργού. Τρεις περιοχές με διαφορετικό κοινωνικοοικονομικό επίπεδο που θα παίξει σημαντικό ρόλο στην σύκριση των αποτελεσμάτων μεταξύ τους γιατί αλλάζει ο τρόπος και η αντίληψη της ζωής.
Επίσης θα ασχοληθούμε στο κύριο μέρος με το άγχος, τις επιδράσεις, τα συμπτώματα στους μαθητές και τι αποτελέσματα μπορεί να επιφέρει αυτό είτε σωματικά είτε ψυχικά. Συνέπειες στα ίδια τα παιδιά αλλά και στο κοινωνικό τους περιβάλλον.
Τέλος θα κάνουμε συζήτηση όλων των αποτελεσμάτων που βρήκαμε και τι συμπεράσματα βγάζει η έρευνα και πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε τα δεδομένα μας για ένα καλύτερο και υγιέστερο περιβάλλον για τους μαθητές ώστε να μπορέσουν να κατακτήσουν το μέλλον τους και να εισαχθούν εκεί που επιθυμούν.
Abstract: Purpose: As a first step we will deliver to students a questionnaire with demographic,socioeconomic, emotional information and other features in order to record, analyze and discuss the results.
It will be shared to students of Zografou, Papagos and Holargos. Three areas with different socio-economic level something that will play an important role in comparingthe results because changes the way the citizen of each area percept the life.
Also we will deal with stress, effects, symptoms on students and what results can produce that either physically or mentally. Impact on children themselves and in their social environment.
Finally we will discuss all the results we found and what conclusions it turns out the survey and how we can use our data for a better and healthier environment for students to help them conquer their future and inserted where desired.