Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δελημάρης, Ιωάννης Α. el
dc.date.accessioned 2015-02-14T11:00:54Z
dc.date.available 2015-02-14T11:00:54Z
dc.date.issued 2015-02-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/6216
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://e-jst.teiath.gr/ en
dc.subject Circulatory system
dc.subject Hypertension
dc.subject Vessels
dc.subject Prevention
dc.subject Education
dc.subject Κυκλοφορικό σύστημα
dc.subject Υπέρταση
dc.subject Αγγεία
dc.subject Πρόληψη
dc.subject Εκπαίδευση
dc.title H μέτρηση της αρτηριακής πίεσης ως εργαστηριακή άσκηση στο μάθημα της βιολογίας el
dc.title Μeasuring blood pressure as a laboratory exercise in the biology classroom en
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle μια διαθεματική προσέγγιση στο πλαίσιο της αγωγής υγείας el
heal.secondaryTitle an interdisciplinary approach to health education en
heal.classification Science
heal.classification Biology
heal.classification Education
heal.classification Επιστήμες
heal.classification Βιολογία
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/15685-2
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/15633-0
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI **N/A**-Επιστήμες
heal.classificationURI **N/A**-Βιολογία
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/childrensSubjects/sj96005092
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.language el
heal.access free
heal.publicationDate 2013
heal.bibliographicCitation Δελημάρης, I.A. (2013). H μέτρηση της αρτηριακής πίεσης ως εργαστηριακή άσκηση στο μάθημα της βιολογίας: μια διαθεματική προσέγγιση στο πλαίσιο της αγωγής υγείας. "e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας". [Online] 8(5): 41-45. Διαθέσιμο από: http://e-jst.teiath.gr/ el
heal.abstract H παρούσα εργασία εξετάζει τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να αξιοποιηθεί η μέτρηση της αρτηριακής πίεσης στο μάθημα της Βιολογίας του Λυκείου ως πρόταση πειραματικής διδασκαλίας με διαθεματικές προεκτάσεις, σύμφωνα και με τη διεθνή πρακτική. Φαίνεται ότι το πείραμα θα μπορούσε να λειτουργήσει ως αφόρμηση εποικοδομητικού διαλόγου και χρησιμοποίησης γνώσεων από το μάθημα της φυσικής (σχετικά με τον ορισμό της πίεσης, την ταχύτητα ροής του αρτηριακού αίματος, την τριβή μεταξύ αίματος και τοιχωμάτων των αγγείων), της βιολογίας (αναφορικά με τη συσχέτιση μεταξύ της δομής και της λειτουργίας των αγγείων, καθώς και τον ρόλο της διατροφής) και της φυσικής αγωγής (σχετικά με τις βιολογικές δράσεις της ήπιας φυσικής δραστηριότητας στη ρύθμιση των επιπέδων της αρτηριακής πίεσης), συντελώντας στην άρση παρανοήσεων και στην υιοθέτηση ορθών συμπεριφορών (πρόληψη) από τους μαθητές. el
heal.abstract This paper proposes the use of blood pressure measurement as a high school-biology experiment in the context of interdisciplinary teaching. The effective dialogue between teacher and students could help in resolving students’ misunderstandings about the human cardiovascular system and in adopting healthy attitudes towards eating and exercise (health education). en
heal.publisher Νερατζής, Ηλίας el
heal.publisher Σιανούδης, Ιωάννης el
heal.journalName e-Journal of Science & Technology en
heal.journalName e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας el
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες