dc.contributor.author | Δελημάρης, Ιωάννης Α. | el |
dc.date.accessioned | 2015-02-14T11:00:54Z | |
dc.date.available | 2015-02-14T11:00:54Z | |
dc.date.issued | 2015-02-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/6216 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.source | http://e-jst.teiath.gr/ | en |
dc.subject | Circulatory system | |
dc.subject | Hypertension | |
dc.subject | Vessels | |
dc.subject | Prevention | |
dc.subject | Education | |
dc.subject | Κυκλοφορικό σύστημα | |
dc.subject | Υπέρταση | |
dc.subject | Αγγεία | |
dc.subject | Πρόληψη | |
dc.subject | Εκπαίδευση | |
dc.title | H μέτρηση της αρτηριακής πίεσης ως εργαστηριακή άσκηση στο μάθημα της βιολογίας | el |
dc.title | Μeasuring blood pressure as a laboratory exercise in the biology classroom | en |
heal.type | journalArticle | |
heal.secondaryTitle | μια διαθεματική προσέγγιση στο πλαίσιο της αγωγής υγείας | el |
heal.secondaryTitle | an interdisciplinary approach to health education | en |
heal.classification | Science | |
heal.classification | Biology | |
heal.classification | Education | |
heal.classification | Επιστήμες | |
heal.classification | Βιολογία | |
heal.classification | Εκπαίδευση | |
heal.classificationURI | http://zbw.eu/stw/descriptor/15685-2 | |
heal.classificationURI | http://zbw.eu/stw/descriptor/15633-0 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989 | |
heal.classificationURI | **N/A**-Επιστήμες | |
heal.classificationURI | **N/A**-Βιολογία | |
heal.classificationURI | **N/A**-Εκπαίδευση | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/childrensSubjects/sj96005092 | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.publicationDate | 2013 | |
heal.bibliographicCitation | Δελημάρης, I.A. (2013). H μέτρηση της αρτηριακής πίεσης ως εργαστηριακή άσκηση στο μάθημα της βιολογίας: μια διαθεματική προσέγγιση στο πλαίσιο της αγωγής υγείας. "e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας". [Online] 8(5): 41-45. Διαθέσιμο από: http://e-jst.teiath.gr/ | el |
heal.abstract | H παρούσα εργασία εξετάζει τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να αξιοποιηθεί η μέτρηση της αρτηριακής πίεσης στο μάθημα της Βιολογίας του Λυκείου ως πρόταση πειραματικής διδασκαλίας με διαθεματικές προεκτάσεις, σύμφωνα και με τη διεθνή πρακτική. Φαίνεται ότι το πείραμα θα μπορούσε να λειτουργήσει ως αφόρμηση εποικοδομητικού διαλόγου και χρησιμοποίησης γνώσεων από το μάθημα της φυσικής (σχετικά με τον ορισμό της πίεσης, την ταχύτητα ροής του αρτηριακού αίματος, την τριβή μεταξύ αίματος και τοιχωμάτων των αγγείων), της βιολογίας (αναφορικά με τη συσχέτιση μεταξύ της δομής και της λειτουργίας των αγγείων, καθώς και τον ρόλο της διατροφής) και της φυσικής αγωγής (σχετικά με τις βιολογικές δράσεις της ήπιας φυσικής δραστηριότητας στη ρύθμιση των επιπέδων της αρτηριακής πίεσης), συντελώντας στην άρση παρανοήσεων και στην υιοθέτηση ορθών συμπεριφορών (πρόληψη) από τους μαθητές. | el |
heal.abstract | This paper proposes the use of blood pressure measurement as a high school-biology experiment in the context of interdisciplinary teaching. The effective dialogue between teacher and students could help in resolving students’ misunderstandings about the human cardiovascular system and in adopting healthy attitudes towards eating and exercise (health education). | en |
heal.publisher | Νερατζής, Ηλίας | el |
heal.publisher | Σιανούδης, Ιωάννης | el |
heal.journalName | e-Journal of Science & Technology | en |
heal.journalName | e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας | el |
heal.journalType | peer-reviewed | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: