Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αγάπογλου, Μαριάννα el
dc.contributor.author Λιβέρη, Αμαλία el
dc.date.accessioned 2015-02-16T16:35:05Z
dc.date.available 2015-02-16T16:35:05Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/6371
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Gymnastics
dc.subject Sports
dc.subject Γυμναστική
dc.subject Αγωνίσματα
dc.title Η Γυμναστική του χθες και του σήμερα, διαφορές και ομοιότητες στον τρόπο αντίληψης και εφαρμογής γυμναστικών ασκήσεων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Physical education
heal.classification Floor exercise (Gymnastics)
heal.classification Φυσική αγωγή
heal.classification Γυμναστική
heal.classificationURI http://skos.um.es/unescothes/C02987
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2013000913
heal.classificationURI **N/A**-Φυσική αγωγή
heal.classificationURI **N/A**-Γυμναστική
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας el
heal.publicationDate 2011
heal.bibliographicCitation Αγάπογλου, Μ. και Λιβέρη, Α. (2011). Η Γυμναστική του χθες και του σήμερα, διαφορές και ομοιότητες στον τρόπο αντίληψης και εφαρμογής γυμναστικών ασκήσεων. Πτυχιακή. Αθήνα: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. el
heal.abstract Η μυϊκή δύναμη έχει θεμελιώδη σημασία για την ύπαρξή μας. Η σωστή εκγύμναση αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη υγιούς σώματος. Είναι γνωστό πως από την αρχαιότητα η γυμναστική αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του ελληνικού πολιτισμού, αυτό ήταν ένα από τα κίνητρα για την επιλογή ενός τόσο ιδιαίτερου θέματος. Ένας επιπλέον λόγος που συντέλεσε σε αυτή την επιλογή ήταν η άμεση σύνδεση της γυμναστικής με την αισθητική επιστήμη. Το θέμα πτυχιακής που επιλέχτηκε μελετά την εξέλιξη της γυμναστικής από την πρώτη εμφάνιση της κίνησης έως σήμερα. Η αρχή της άσκησης ως συνειδητής κίνησης στον άνθρωπο είναι δεμένη με τη βιολογική και πολιτιστική του εξέλιξη. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στην πρώτη εμφάνιση της κίνησης και θα γίνει μία ιστορική αναδρομή έως τις αρχές του 20ου αιώνα. Από την προσπάθεια που έγινε, για να βρεθεί το πότε γεννήθηκε η άσκηση ανακαλύφθηκε πως η πρώτη εμφάνιση της ήταν την 4η π.Χ. περίπου χιλιετία. Από την εποχή αυτή σίγουρες πληροφορίες-μνημεία παραστάσεις ή και γραπτές πηγές που δείχνουν πως οι λαοί της Μεσογείου και οι ανατολικοί σύγχρονοί τους Κινέζοι, Ινδοί κ.τ.λ. δημιούργησαν αξιόλογες μορφές σωματικής άσκησης. Το δεύτερο κεφάλαιο θα σταθεί σε ένα σημαντικό κομμάτι του ελληνικού πολιτισμού, αυτό των Ολυμπιακών Αγώνων. Οι Ο.Α. αποτέλεσαν σημείο έναρξης ώστε το αγωνιστικό πνεύμα και το αθλητικό ιδανικό να αποκτήσουν για πρώτη φορά στην ανθρώπινη ιστορία, καίρια θέση στον αθλητισμό ολόκληρου του κόσμου. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η αντίληψη του σύγχρονου τρόπου ζωής και η σχέση του με τη γυμναστική. Το επόμενο κεφάλαιο αναφέρεται στους εναλλακτικούς τρόπους εκγύμνασης όπου τα τελευταία χρόνια κατακτούν όλο και περισσότερο χώρο στη ζωή μας. Τέλος στο πέμπτο, κατά σειρά κεφάλαιο διατυπώνονται τα προσωπικά συμπεράσματα και συγκρίνεται η γυμναστική του χθες και του σήμερα όπως επίσης και η αντίληψη των ανθρώπων γι’ αυτήν στο πέρασμα των χρόνων. el
heal.advisorName Σφύρη, Ελένη el
heal.committeeMemberName [χ.ό.] el
heal.academicPublisher Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας el
heal.academicPublisherID teiath
heal.numberOfPages 113
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: ΕΞΩΦΥΛΛΟ.pdf
    Μέγεθος: 231.2Kb
    Μορφότυπο: PDF
  • Όνομα: ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdf
    Μέγεθος: 3.044Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες