dc.contributor.author | Ρακόβαλη, Αγγελική | el |
dc.date.accessioned | 2015-02-22T08:32:26Z | |
dc.date.available | 2015-02-22T08:32:26Z | |
dc.date.issued | 2015-02-22 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/6693 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Organizational learning | |
dc.subject | Organization | |
dc.subject | Problem-based learning | |
dc.subject | Οργανισμοί μάθησης | |
dc.subject | P. Senge | |
dc.subject | Οργανισμοί | |
dc.subject | Η προσωπική μαεστρία | |
dc.subject | Personal Mastery | |
dc.subject | Τα νοητικά μοντέλα | |
dc.subject | Mental Models | |
dc.subject | Το Κοινό Όραμα | |
dc.subject | Shared Vision | |
dc.subject | Ομαδική Μάθηση | |
dc.subject | Team Learning | |
dc.subject | Σκεπτόμενα Συστήματα | |
dc.subject | Systems Thinking | |
dc.subject | Μαθησιακά προβλήματα | |
dc.title | Οι οργανισμοί μάθησης σύμφωνα με το μοντέλο του P. Senge και η επίδραση τους στις οργανώσεις | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Business management | |
heal.classification | Economics | |
heal.classification | Διοίκηση επιχειρήσεων | |
heal.classification | Οικονομία | |
heal.classificationURI | http://skos.um.es/unescothes/C00483 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040850 | |
heal.classificationURI | **N/A**-Διοίκηση επιχειρήσεων | |
heal.classificationURI | **N/A**-Οικονομία | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh95006000 | |
heal.keywordURI | http://zbw.eu/stw/descriptor/12091-4 | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh95007437 | |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας. | el |
heal.bibliographicCitation | Λούκας, Θ.[χ.χ].Οι οργανισμοί μάθησης σύμφωνα με το μοντέλο του P. Senge και η επίδραση τους στις οργανώσεις.Πτυχιακή.Αθήνα:Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας | el |
heal.abstract | Οι οργανισμοί δε θεωρούνται πλέον απομονωμένα συστήματα που δημιουργούνται και ελέγχονται από τους διοικούντες αλλά,, αυτοδιοικούμενες οντότητες που εξελίσσονται μέσω της μάθησης. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά των οργανισμών αυτών που ενθαρρύνουν και αναπτύσσουν τη γνώση και τη διάδοση της. Κατά την προσπάθεια των επιχειρήσεων να ενσωματώσουν όλα εκείνα τα στοιχεία που θα τις μετατρέψουν σε οργανισμούς που μαθαίνουν αντιμετωπίζουν δυσκολίες, οι οποίες πολλές φορές είναι δύσκολο να τις αντιληφθούν και άλλες πάλι είναι γνωστές εξαρχής | el |
heal.advisorName | Τζαμαλούκα, Γεωργία | el |
heal.committeeMemberName | [χ.ό.] | el |
heal.academicPublisher | Τμήμα Διοίκησης Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας. | el |
heal.academicPublisherID | teiath | |
heal.numberOfPages | 18 σελ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: