Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κατσιγιαννοπούλου, Δήμητρα el
dc.date.accessioned 2015-02-22T09:57:45Z
dc.date.available 2015-02-22T09:57:45Z
dc.date.issued 2015-02-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/6702
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Electronic commerce
dc.subject Ηλεκτρονικές αγορές
dc.subject Καναλωτές
dc.subject Ηλεκτρονικό εμπόριο
dc.subject Ανάλυση δεδομένων
dc.subject Στατιστική ανάλυση
dc.subject Electronic markets
dc.subject Data Analysis
dc.subject Statistical Analysis
dc.subject Consumers
dc.title Παράγοντες που επηρεάζουν την επαναλαμβανόμενη χρήση των υπηρεσιών ηλεκτρονικών αγορών el
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle online shopping en
heal.classification Entrepreneurship
heal.classification Administration
heal.classification Επιχειρηματικότητα
heal.classification Διοίκηση και οργάνωση
heal.classificationURI http://lod.nal.usda.gov/20578
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2002007910
heal.classificationURI **N/A**-Επιχειρηματικότητα
heal.classificationURI **N/A**-Διοίκηση και οργάνωση
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh96008434
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας.Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας.Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων el
heal.publicationDate 2011
heal.bibliographicCitation Κατσιγιαννοπούλου, Δ. (2011) Παράγοντες που επηρεάζουν την επαναλαμβανόμενη χρήση των υπηρεσιών ηλεκτρονικών αγορών: online shopping. Πτυχιακή. Αθήνα: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. el
heal.abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία διαπραγματεύεται τις αγορές που πραγματοποιούνται μέσα από το «χώρο» του διαδικτύου, γνωστές και ως ηλεκτρονικό εμπόριο. Αυτή η νέα μορφή επιχείρησης, έχει αρχίσει να «ανθίζει», καθώς οι δυνατότητες και ο αριθμός των χρηστών του διαδικτύου συνεχώς αυξάνονται, με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να αποκτούν πέρα από τη φυσική τους υπόσταση και μια ηλεκτρονική μορφή. Επίσης, γίνεται λόγος για το βαθμό εμπιστοσύνης του καταναλωτικού κοινού όσον αφορά το “online εμπόριο” και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει και αντιδρά σε τέτοιου είδους αγορές. Καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο, έχει αναπτυχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, αντιπαραβάλλεται με τις παραδοσιακές αγοραπωλησίες. Έτσι λοιπόν, διαπιστώνεται ότι πρόκειται για μια εναλλακτική πρόταση, η οποία ολοένα και κερδίζει την εμπιστοσύνη των πελατών και των εμπόρων. Γιατί πωλώντας “online”, ο έμπορος μειώνει ή και καταργεί τη δική του αλυσίδα διανομής, ελαχιστοποιώντας τα πάγια έξοδά του. Από την άλλη πλευρά, ο πελάτης μπορεί να πραγματοποιήσει έρευνα αγοράς εύκολα και γρήγορα, ανά πάσα στιγμή και από οποιαδήποτε τοποθεσία. Το πρακτικό τμήμα της πτυχιακής εργασίας, έχει να κάνει με τη σύνταξη ενός ερωτηματολογίου, το οποίο απευθύνεται στους πελάτες που εκτελούν διαδικτυακές αγορές. Μέσα από αυτό εξάγονται ποιοτικά συμπεράσματα, τα οποία παραθέτονται και συγκρίνονται μεταξύ τους. Ποιο συγκεκριμένα βλέπουμε το βαθμό σύμφωνα με τον οποίο οι καταναλωτές είναι ευχαριστημένοι με τα ηλεκτρονικά καταστήματα που χρησιμοποιούν και αν αυτά εμπνέουν εμπιστοσύνη, ικανοποίηση, ποιότητα εξυπηρέτησης – περιεχομένου και αντιληπτή χρησιμότητα. el
heal.advisorName Γιοβάνης, Απόστολος el
heal.committeeMemberName [χ.ό.] el
heal.academicPublisher Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων el
heal.academicPublisherID teiath
heal.numberOfPages 69
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: _ΠΤΥΧΙΑΚΗ.pdf
    Μέγεθος: 2.849Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες