Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μούρη, Ελένη el
dc.date.accessioned 2015-02-25T13:54:04Z
dc.date.available 2015-02-25T13:54:04Z
dc.date.issued 2015-02-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/6894
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Κινούμενα σχέδια
dc.subject Διαφήμιση
dc.subject Προβολή
dc.subject Ελληνική πραγματικότητα
dc.subject Cartoons
dc.subject Advertising
dc.subject Promotion
dc.subject Greek reality
dc.title Ελληνικό animation 1960-2000 el
heal.type book
heal.classification Fine Arts
heal.classification Visual Arts
heal.classification Τέχνη
heal.classification Παραστατικές τέχνες
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85008324
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2013001457
heal.classificationURI **N/A**-Τέχνη
heal.classificationURI **N/A**-Παραστατικές τέχνες
heal.identifier.secondary ISBN 978-960-8152-15-1
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας.Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών.Τμήμα Γραφιστικής. Κατεύθυνση Γραφιστικής el
heal.publicationDate 2013
heal.bibliographicCitation Μούρη, Ε. (2013) Ελληνικό animation 1960-2000. Αθήνα: Nexus Publications S.A. el
heal.abstract Ένα καταναλωτικό προϊόν για να υπάρξει και να στηριχθεί στην αγορά, χρειάζεται προβολή. Η προβολή του προϊόντος εντατικοποιείται ανάλογα με τον κύκλο ζωής του. Η κύρια μέθοδος ευρείας προβολής του καταναλωτικού προϊόντος είναι η διαφήμιση. Η διαφήμιση είτε έντυπη, είτε τηλεοπτική - κινηματογραφική απευθύνεται σε ευρύτατο κοινό, πολλές φορές και πέραν του target group του συγκεκριμένου προϊόντος, είναι απρόσωπη και δημοσιοποιεί έντεχνα και με πλάγιες δόσεις υπερβολής το προϊόν. Ο βασικός σκοπός της διαφήμισης είναι να δημιουργεί επιθυμίες και μέσω αυτών αγοραστέ* των καταναλωτικών προϊόντων. Στηρίζεται και επιβάλλεται όχι μέσα από το άμεσα αντιληπτό, αλλά μέσα από το υποσυνείδητο και τα ένστικτα του θεατή με κυριότερα τον ερωτισμό και την αυτοπροβολή, επίσης και μέσα από την συνεχή επανάληψη. Οι ρόλοι των δύο φύλων είναι απόλυτα διακριτοί, σύμφωνοι με την καθιερωμένη αντίληψη των κοινωνιών. Ανατροπή των καθιερωμένων παρατηρείται μόνο στην περίπτωση που ο διαφημιστής θέλει να προκαλέσει σοκ στον θεατή. Στην Ελλάδα η διαφήμιση ξεκινά τον 19ο αιώνα με την μορφή αναγγελιών, ενώ αναπτύσσεται από την δεκαετία του 1950 από τις μικρές διαφημιστικές εταιρείες. Από το 1970 και στην Ελλάδα μπαίνουν δυναμικά οι διεθνείς διαφημιστικοί κολοσσοί και ο xtbpos σταδιακά παίρνει την σημερινή του μορφή. Οι Έλληνες δημιουργοί animation επιλέγουν να εργαστούν στην διαφήμιση διότι είναι ο μόνος χώρος που τους εξασφαλίζει οικονομική επιβίωση. Τα πρώτα animated spots δημιουργούνται από την εταιρεία Apcovns - Ευθυμιάδης στα 1967-70 χωρίς να υπάρχει ακόμα στην Ελλάδα η απαραίτητη υποδομή. Η εικοσαετία 1970-1990 ήταν η δυναμικότερη περίοδος της δημιουργίας animated spots στην Ελλάδα. Σήμερα με την βοήθεια που παρέχει η τεχνολογική ανάπτυξη, οι δυνατότητες έχουν διευρυνθεί δεν υπάρχουν όρια ανάμεσα στο τι είναι live και τι animation. Άλλωστε το ίδιο το προϊόν και το target group είναι αυτά που καθορίζουν τον τρόπο προβολή* του και δευτερευόντως οι επιλογές των δημιουργών. Η παραγωγή διαφημιστικών και στην Ελλάδα σήμερα, είναι ηλήρως ενσωματωμένη στις διεθνείς συνθήκες που δεν γνωρίζουν περιορισμού* και σύνορα. Όμως από τον άνθρωπο - καταναλωτή θα εξαρτηθεί και η μακροπρόθεσμη επιβίωσή αυτού του τρόπου ζωής. el
heal.publisher Nexus Publications S.A. en
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ANIMATION.pdf
    Μέγεθος: 176.3Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες