Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κωτσή, Αγγελική Γ. el
dc.date.accessioned 2015-02-26T18:24:00Z
dc.date.issued 2015-02-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/6982
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Σχολικό κτίριο
dc.subject Παιδαγωγικές προσεγγίσεις
dc.subject Παιδαγωγικές μέθοδοι
dc.subject Αίθουσα διδασκαλίας
dc.subject School building
dc.subject Pedagogical approaches
dc.subject Pedagogical methods
dc.subject Classroom
dc.title Θεωρία της εξέλιξης el
heal.type conferenceItem
heal.secondaryTitle νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και σχολικοί χώροι el
heal.generalDescription Είναι πρακτικά του επιστημονικού συνεδρίου αφιερωμένου στη ζωή και το έργο του Κάρολου Δαρβίνου el
heal.classification Education
heal.classification Architecture
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classification Αρχιτεκτονική
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2003001399
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.classificationURI **N/A**-Αρχιτεκτονική
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας.Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών.Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής, Διακόσμησης και Σχεδιασμού Αντικειμένων el
heal.publicationDate 2011
heal.bibliographicCitation Κωτσή, Α.Γ. (2011) Θεωρία της εξέλιξης: νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και σχολικοί χώροι. Στο επιστημονικό συνέδριο Κάρολος Δαρβίνος, η ζωή και το επιστημονικό έργο του. Αθήνα. σσ.232-307. el
heal.abstract Οι αντιλήψεις σχετικά με την εξέλιξη των βιολογικών ειδών και του ρόλου που διαδραματίζει το περιβάλλον σ’ αυτή, οι οποίες διατυπώθηκαν στο έργο του Κάρολου Δαρβίνου «Η προέλευση των ειδών» που κυκλοφόρησε το 1859, επηρέασαν την παιδαγωγική σκέψη και τις ασκούμενες παιδαγωγικές πρακτικές της εποχής. Το παιδί αντιμετωπίζεται τώρα ως αυτόνομη ύπαρξη εντελώς διαφορετική από του ενήλικα με δικές του ανάγκες και ενδιαφέροντα, ενώ ο ρόλος του φυσικού και κοινωνικού περιβάλλοντος θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικός για τη διανοητική εξέλιξή του. Οι απόψεις αυτές επηρέασαν με τη σειρά τους την οργάνωση και το σχεδίασμά του σχολικού χώρου, καθ’ όσον αυτός είναι υπεύθυνος για την ικανοποίηση μέσα στις εγκαταστάσεις του της οργάνωσης της εκπαιδευτικής εργασίας, των διδακτικών μεθόδων που ακολουθούνται και των παιδαγωγικών πρακτικών που επιλέγονται. el
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName Κάρολος Δαρβίνος, η ζωή και το επιστημονικό έργο του el
heal.conferenceItemType full paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΝΕΕΣ ΠΑΙΔΑ ...
    Μέγεθος: 295.1Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες