dc.contributor.author | Κωτσή, Αγγελική Γ. | el |
dc.date.accessioned | 2015-02-26T18:24:00Z | |
dc.date.issued | 2015-02-26 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/6982 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Σχολικό κτίριο | |
dc.subject | Παιδαγωγικές προσεγγίσεις | |
dc.subject | Παιδαγωγικές μέθοδοι | |
dc.subject | Αίθουσα διδασκαλίας | |
dc.subject | School building | |
dc.subject | Pedagogical approaches | |
dc.subject | Pedagogical methods | |
dc.subject | Classroom | |
dc.title | Θεωρία της εξέλιξης | el |
heal.type | conferenceItem | |
heal.secondaryTitle | νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και σχολικοί χώροι | el |
heal.generalDescription | Είναι πρακτικά του επιστημονικού συνεδρίου αφιερωμένου στη ζωή και το έργο του Κάρολου Δαρβίνου | el |
heal.classification | Education | |
heal.classification | Architecture | |
heal.classification | Εκπαίδευση | |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2003001399 | |
heal.classificationURI | **N/A**-Εκπαίδευση | |
heal.classificationURI | **N/A**-Αρχιτεκτονική | |
heal.dateAvailable | 10000-01-01 | |
heal.language | el | |
heal.access | forever | |
heal.recordProvider | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας.Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών.Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής, Διακόσμησης και Σχεδιασμού Αντικειμένων | el |
heal.publicationDate | 2011 | |
heal.bibliographicCitation | Κωτσή, Α.Γ. (2011) Θεωρία της εξέλιξης: νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και σχολικοί χώροι. Στο επιστημονικό συνέδριο Κάρολος Δαρβίνος, η ζωή και το επιστημονικό έργο του. Αθήνα. σσ.232-307. | el |
heal.abstract | Οι αντιλήψεις σχετικά με την εξέλιξη των βιολογικών ειδών και του ρόλου που διαδραματίζει το περιβάλλον σ’ αυτή, οι οποίες διατυπώθηκαν στο έργο του Κάρολου Δαρβίνου «Η προέλευση των ειδών» που κυκλοφόρησε το 1859, επηρέασαν την παιδαγωγική σκέψη και τις ασκούμενες παιδαγωγικές πρακτικές της εποχής. Το παιδί αντιμετωπίζεται τώρα ως αυτόνομη ύπαρξη εντελώς διαφορετική από του ενήλικα με δικές του ανάγκες και ενδιαφέροντα, ενώ ο ρόλος του φυσικού και κοινωνικού περιβάλλοντος θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικός για τη διανοητική εξέλιξή του. Οι απόψεις αυτές επηρέασαν με τη σειρά τους την οργάνωση και το σχεδίασμά του σχολικού χώρου, καθ’ όσον αυτός είναι υπεύθυνος για την ικανοποίηση μέσα στις εγκαταστάσεις του της οργάνωσης της εκπαιδευτικής εργασίας, των διδακτικών μεθόδων που ακολουθούνται και των παιδαγωγικών πρακτικών που επιλέγονται. | el |
heal.fullTextAvailability | true | |
heal.conferenceName | Κάρολος Δαρβίνος, η ζωή και το επιστημονικό έργο του | el |
heal.conferenceItemType | full paper |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: