Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σαχινίδης, Αλέξανδρος Γ. el
dc.date.accessioned 2015-03-03T22:59:02Z
dc.date.issued 2015-03-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/7375
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject τύποι επικοινωνίας
dc.subject εμπόδια
dc.subject communication types
dc.subject barriers
dc.title Η εξέλιξη της θεωρίας της επικοινωνίας στις επιχειρήσεις el
dc.title Managing communications in organizations en
heal.type journalArticle
heal.classification Business enterprises
heal.classification Business communication
heal.classification Διοίκηση επιχειρήσεων
heal.classification Επικοινωνία
heal.classificationURI http://lod.nal.usda.gov/5266
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh87004551
heal.classificationURI **N/A**-Διοίκηση επιχειρήσεων
heal.classificationURI **N/A**-Επικοινωνία
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων el
heal.publicationDate 2001-08
heal.bibliographicCitation Σαχινίδης, Α. Γ. (2001) Η εξέλιξη της θεωρίας της επικοινωνίας στις επιχειρήσεις. “Ευρωενωσιακόν οικονομικόν δελτίον διοικήσεως επιχειρήσεων”. 4(329). σ. 105-108 el
heal.abstract Η μετάβαση της κοινωνίας και της οικονομίας μας από τη βιομηχανική εποχή στην εποχή της πληροφορίας αποτελεί πλέον γεγονός αυταπόδεικτο. Η πληροφορία αποτελεί πηγή ιοχύος και επιζητείται από όλους και στο μέγιστο δυνατό βαθμό. Η αξία της πληροφορίας στη Νέα Οικονομία εκφράζεται μέσω των αλλαγών στις προτιμήσεις των επενδυτών όπου το ενδιαφέρον τους στρέφεται πλέον σε διαφορετικές επιχειρήσεις από ότι στην Παλαιά Οικονομία. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι επιχειρήσεις όπως η General Motors ή η Ford αποτιμώνται στο ένα δέκατο ή στο ένα πέμπτο της αξίας εταιρειών όπως η Microsoft, η Amazon.com, ή η Cisco που δραστηριοποιούνται άμεσα ή έμμεσα στο χώρο της παραγωγής, της επεξεργασίας και της μεταβίβασης της πληροφορίας. Η πληροφορία και η επικοινωνία είναι οι κεντρικοί πυλώνες της Νέας Οικονομίας η οποία στηρίζεται πλέον στην ταχύτητα παραγωγής και διανομής της πληροφορίας προς την πραγματική ή εν δυνάμει πελατεία της. Η ανάγκη για αύξηση της ταχύτητας στη λήψη αποφάσεων σε συνδυασμό με την παράλληλη αύξηση του αριθμού και της πολυπλοκότητας των παραγόντων που επηρεάζουν τη £ήψη των αποφάσεων, καθιστούν σήμερα την επικοινωνία κεντρικό άξονα της αποτελεσμαπκότητας μιας επιχείρησης, Η επιχειρησιακή επικοινωνία πραγματοποιείται για διάφορους λόγους, εκούσια ή ακούσια, με οριζόντια ή κάθετη κατεύθυνση, επίσημα ή ανεπίσημα και προς το εσωτερικό ή το εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης. Καθοριστικής σημασίας παράγοντες για την αποτελεσματική επικοινωνία μιας επιχείρησή αποτελούν η οργανωτική δομή, η κουλτούρα της επιχείρησης, οι αξίες του μάνατζμεντ, η αποτελεσματική αξιοποίηση της υπάρχουσας τεχνολογίας, ή η κατάλληλη αναβάθμισή της και τέλος η εκπαίδευση του προσωπικού όλων των βαθμιδών της επιχείρησης και η ευαισθητοποίηση τους σε θέματα που μπορούν να επηρεάσουν την ποιότητα της επικοινωνίας και κατ' επέκταση την απόδοση της επιχείρησης. el
heal.journalName Ευρωενωσιακόν οικονομικόν δελτίον διοικήσεως επιχειρήσεων el
heal.journalName European and international management magazine en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ...
    Μέγεθος: 286.6Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες