Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Θεοφανίδης, Φαίδων el
dc.date.accessioned 2015-03-06T12:15:14Z
dc.date.available 2015-03-06T12:15:14Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/7546
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Ανάλυση περιεχομένου
dc.subject Τηλεοπτική διαφήμιση
dc.subject Εκτελεστικά στοιχεία διαφήμισης
dc.subject Content analysis
dc.subject Television advertising
dc.subject Advertising executional elements
dc.title Ανάλυση περιεχομένου τηλεοπτικών διαφημίσεων el
dc.title Content analysis of tv advertising en
heal.type conferenceItem
heal.secondaryTitle επιλογή αποτελεσματικής μεθοδολογικής προσέγγισης el
heal.secondaryTitle the choice of an effective methodological approach en
heal.generalDescription Είναι πρακτικά συνεδρίου el
heal.generalDescription Αθήνα, 26 - 27 Μαΐου 2003. ΤΕΙ Αθήνας el
heal.classification Statistics
heal.classification Advertising
heal.classification Στατιστική
heal.classification Διαφήμιση
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh99001414
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85001137
heal.classificationURI **N/A**-Στατιστική
heal.classificationURI **N/A**-Διαφήμιση
heal.contributorName Φράγκος, Χρήστος Κ. (1949-) (υπεύθ. οργ.) el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Ειχειρήσεων el
heal.publicationDate 2003-05
heal.bibliographicCitation Θεοφανίδης, Φ. (2003) Ανάλυση περιεχομένου τηλεοπτικών διαφημίσεων: επιλογή αποτελεσματικής μεθοδολογικής προσέγγισης. Στο 1ο Διεθνές συνέδριο ποσοτικών μεθόδων στη βιομηχανία και στις εμπορικές επιχειρήσεις. Αθήνα, 26 - 27 Μαΐου 2003. ΤΕΙ Αθήνας. σσ.176-187. el
heal.abstract Η ανάλυση περιεχομένου είναι μια τεχνική ποσοτικής έρευνας (με παρατήρηση) στο Μάρκετινγκ, η οποία μας διευκολύνει να κατανοήσουμε τις διαφημιστικές πρακτικές, τις στρατηγικές αναφορικά με την μάρκα του προϊόντος και την σχέση μεταξύ συγκεκριμένων χαρακτηριστικών στοιχείων της διαφήμισης (π.χ. εικόνες, χιούμορ, μουσική, ερωτισμός, διασημότητες, φύλο, εθνικότητα κ.α.) με το συνακόλουθο διαφημιστικό αποτέλεσμα (ανάκληση, κατανόηση και αποδοχή διαφημιστικού μηνύματος). Η συγκεκριμένη εργασία σκοπό έχει να προσδιορίσει τη φύση της Ανάλυσης Περιεχομένου των τηλεοπτικών διαφημίσεων, να περιγράφει τις χρήσεις τής συγκεκριμένης μεθοδολογίας τόσο σε Ακαδημαϊκό-Επιστημονικό όσο και σε Επιχειρηματικό επίπεδο, να αναλύσει την μεθοδολογία της και τέλος να προτείνει συνθετικά παραδείγματα ερευνητικών εργαλείων παρακολούθησης/καταγραφής των τηλεοπτικών διαφημίσεων, ύστερα από εκτενή μελέτη, ανάλυση και κριτική αξιολόγηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας στο πεδίο της Ανάλυσης Περιεχομένου Τηλεοπτικών Διαφημίσεων. el
heal.abstract Content analysis is a quantitative research technique that help us better understand advertisers' practices, specific brand's advertising strategies and the effects of advertising. As a technique for analyzing television advertising message content and message handling, content analysis is an ideal tool for observing and analyzing the overt communication behavior of selected communicators such us racial and gender roles in advertising, different types of selling propositions, the role and uses of Music. Humor, Sex, Celebrities and other executional cues in advertising. The current paper provides a description of the characteristics and settings in which TV advertising content analysis is used, presents the methodological steps for the scientific implementation of this quantitative research technique, and finally, offers examples of TV advertising code sheets (category systems and category dimensions), after an empirical review and synthesis of published studies that have used content analysis methods. en
heal.publisher Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας el
heal.publisher TEI of Athens en
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName 1ο Διεθνές συνέδριο: ποσοτικές μέθοδοι στη βιομηχανία και στις εμπορικές επιχειρήσεις el
heal.conferenceName 1st International conference: quantitative methods in industry and commerce en
heal.conferenceItemType full paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.pdf
    Μέγεθος: 2.743Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες