Περίληψη:Η παρούσα μελέτη εξετάζει στο πλαίσιο ενός case study τη μορφή και την επίδραση των συστήματων μέτρησης, αξιολόγησης και υποκίνησης της απο-δοτικότητας, όπως αυτά εφαρμόζονται σε επίπεδο στελεχών μεσσαίας βαθμίδας σε μία αλυσίδα ξενοδοχείων στη Μεγάλη Βρετανία. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό μοντέλο υποκίνησης από το χώρο της εφαρμοσμένης οργανωτικής ψυχολογίας, το οποίο δίνει έμφαση στη σημασία των συνειδητών πεποιθήσεων του ατόμου για τη διαμόρφωση της υποκίνησης και της απόδοσής του. Εν συνεχεία, το case study αποκαλύπτει την πολυπλοκότητα της διαδικασίας της υποκίνησης στο μέσο διοικητικό επίπεδο, αναδεικνύο-ντας ταυτόχρονα τον κεντρικό ρόλο των συστήματων μέτρησης, αξιολόγησης και υποκίνησης απόδοσης στη διαδικασία αυτή. Με βάση τα συμπεράσματα του case study επιχειρείται τελικά μία επέκταση του αρχικού θεωρητικού μοντέλου. Σε τελική ανάλυση, το προτεινόμενο μοντέλο προ άγεται ως ένα πιο πλήρες θεωρητικό πλαίσιο για τη μελέτη του φαινομένου της υποκίνησης στο διοικητικό επίπεδο.