Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κομίνης, Γεώργιος el
dc.contributor.author Emmanuel, Clive R. el
dc.date.accessioned 2015-03-06T13:52:36Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/7549
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.interbooks.gr el
dc.subject Expectancy theory
dc.subject Managerial motivation
dc.subject Incentives
dc.subject Η Θεωρία των Προσδοκιών
dc.subject UK hotel sector
dc.subject Ξενοδοχειακός Τομέας Ηνωμένου Βασιλείου
dc.subject Διοικητικό κίνητρο
dc.subject Κίνητρα
dc.title The expectancy - Valence model of motivation revisited en
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle a case study from the UK hotel industry en
heal.classification Tourism
heal.classification Hotel management
heal.classification Τουρισμός
heal.classification Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85062482
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.classificationURI **N/A**-Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
heal.identifier.secondary 1109-897X
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2003-10
heal.bibliographicCitation Kominis, G. and Emmanuel, C. R. (2003). The expectancy - Valence model of motivation revisited: a case study from the UK hotel industry. Tourist Scientific Review .1. p.57-74. en
heal.abstract Περίληψη:Η παρούσα μελέτη εξετάζει στο πλαίσιο ενός case study τη μορφή και την επίδραση των συστήματων μέτρησης, αξιολόγησης και υποκίνησης της απο-δοτικότητας, όπως αυτά εφαρμόζονται σε επίπεδο στελεχών μεσσαίας βαθμίδας σε μία αλυσίδα ξενοδοχείων στη Μεγάλη Βρετανία. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό μοντέλο υποκίνησης από το χώρο της εφαρμοσμένης οργανωτικής ψυχολογίας, το οποίο δίνει έμφαση στη σημασία των συνειδητών πεποιθήσεων του ατόμου για τη διαμόρφωση της υποκίνησης και της απόδοσής του. Εν συνεχεία, το case study αποκαλύπτει την πολυπλοκότητα της διαδικασίας της υποκίνησης στο μέσο διοικητικό επίπεδο, αναδεικνύο-ντας ταυτόχρονα τον κεντρικό ρόλο των συστήματων μέτρησης, αξιολόγησης και υποκίνησης απόδοσης στη διαδικασία αυτή. Με βάση τα συμπεράσματα του case study επιχειρείται τελικά μία επέκταση του αρχικού θεωρητικού μοντέλου. Σε τελική ανάλυση, το προτεινόμενο μοντέλο προ άγεται ως ένα πιο πλήρες θεωρητικό πλαίσιο για τη μελέτη του φαινομένου της υποκίνησης στο διοικητικό επίπεδο. el
heal.publisher Εκδόσεις InterBooks el
heal.publisher Περικλής Ν. Λύτρας el
heal.journalName Τουριστική Επιστημονική Επιθεώρηση el
heal.journalName Tourist Scientific Review en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: THE EXPECTANCY VALENCE MODEL OF ...
    Μέγεθος: 560.8Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες