Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Χρήστου, Ευάγγελος el
dc.date.accessioned 2015-03-06T14:09:24Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/7550
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.interbooks.gr el
dc.subject Trust
dc.subject Hospitality Industry
dc.subject Eμπιστοσύνη
dc.subject Βιομηχανία Φιλοξενίας
dc.subject Εμπορική επωνυμία
dc.title The impact of trust οn brand loyalty en
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle evidence from the hospitality industry en
heal.classification Geography
heal.classification Tourism
heal.classification Γεωγραφία
heal.classification Τουρισμός
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85053986
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI **N/A**-Γεωγραφία
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.identifier.secondary 1109-897X
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2003-10
heal.bibliographicCitation Christou, E. (2003). The impact of trust οn brand loyalty: evidence from the hospitality industry. Tourist Scientific Review .1. p.113-126. en
heal.abstract Περίληψη: Η αξία της ισχυρής εμπορικής επωνυμίας (brand) μιας επιχείρησης φιλοξενίας έχει αποδειχθεί εμπειρικά στο παρελθόν. Οι εμπορικές επωνυμίες των επιχειρήσεων φιλοξενίας παρέχουν τον ιδεατό νοητικό σύνδεσμο μεταξύ των πελατών και των επιχειρήσεων και ενδέχεται να οδηγήσουν τον πελάτη σε συμπεριφορά πιστότητας (loyalty) προς την εμπορική επωνυμία. Η παρούσα μελέτη αποδεικνύει ότι ο βαθμός εμπιστοσύνης (trust) προς την εμπορική επωνυμία μιας επιχείρησης φιλοξενίας επηρεάζει άμεσα την ανάπτυξη πιστότητας εκ μέρους των καταναλωτών προς την επωνυμία αυτή. Σύμφωνα με ερευνητικές υποθέσεις που αναπτύχθηκαν και εξετάστηκαν για τις ανάγκες της παρούσας μελέτης, η εμπιστοσύνη προς την εμπορική επωνυμία μιας επιχείρησης φιλοξενίας επηρεάζεται από: τα χαρακτηριστικά της εμπορικής επωνυμίας, τα χαρακτηριστικά της επιχείρησης φιλοξενίας και τα χαρακτηριστικά των καταναλωτών. Η σχετική έρευνα έλαβε χώρα στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, και μεταξύ άλλων απέδειξε ότι ορισμένα χαρακτηριστικά της εμπορικής επωνυμίας επηρεάζουν περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο παράγοντα το βαθμό εμπιστοσύνης προς την εμπορική επωνυμία. Επίσης, με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, παρέχονται προτάσεις για την αποτελεσματικότερη δημιουργία και διατήρηση εμπιστοσύνης προς την εμπορική επωνυμία μιας επιχείρησης φιλοξενίας. el
heal.abstract Abstract:It has been established that strong brands are important in the hospitality industry. Hospitality brands provide the link between customers and the hospitality firms and customers may or may not develop a degree of loyalty to brands. The present study suggests that trust in a hospitality brand has high influence in developing of brand loyalty. Based on hypotheses developed, trust in a hospitality brand is influenced by brand characteristics, company characteristics and customer characteristics. The present survey took place in Greece and examined the attitudes of customers in Athens and Thessaloniki. The survey results demonstrate that hospitality brand characteristics appear more important in their impact on a customer’s trust in a brand. It was also established that trust in a hospitality brand is positively influencing brand loyalty. Finally, recommendations are developed for hospitality marketers in relation to building and maintaining customer trust in a brand. en
heal.publisher Εκδόσεις InterBooks el
heal.publisher Περικλής Ν. Λύτρας el
heal.journalName Τουριστική Επιστημονική Επιθεώρηση el
heal.journalName Tourist Scientific Review en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: THE IMPACT OF TRUST ON BRAND ...
    Μέγεθος: 502.7Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες