Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τηλικίδου, Ειρήνη el
dc.contributor.author Σαρμανιώτης, Χρήστος el
dc.contributor.author Δελησταύρου, Αντωνία el
dc.date.accessioned 2015-03-06T14:14:04Z
dc.date.available 2015-03-06T14:14:04Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/7551
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Market segmentation
dc.subject Έρευνα μάρκετινγκ
dc.subject Οικολογική συμπεριφορά
dc.subject Τμηματοποίηση αγοράς
dc.subject Marketing research
dc.subject Ecological behavior
dc.title Τμηματοποίηση της ελληνικής αγοράς στη βάση της οικολογικά συνειδητής καταναλωτικής συμπεριφοράς el
heal.type conferenceItem
heal.generalDescription Είναι πρακτικά συνεδρίου el
heal.generalDescription Αθήνα, 26 - 27 Μαΐου 2003. ΤΕΙ Αθήνας el
heal.classification Commerce
heal.classification Ecology
heal.classification Εμπόριο
heal.classification Οικολογία
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2007007096
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040752
heal.classificationURI **N/A**-Εμπόριο
heal.classificationURI **N/A**-Οικολογία
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85081327
heal.contributorName Φράγκος, Χρήστος Κ. (1949-) (υπεύθ. οργ.) el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων el
heal.publicationDate 2003-05
heal.bibliographicCitation Τηλικίδου, Ε., Σαρμανιώτης, Χ. και Δελησταύρου, Α. (2003) Τμηματοποίηση της ελληνικής αγοράς στη βάση της οικολογικά συνειδητής καταναλωτικής συμπεριφοράς. Στο 1ο Διεθνές συνέδριο ποσοτικών μεθόδων στη βιομηχανία και στις εμπορικές επιχειρήσεις. Αθήνα, 26 - 27 Μαΐου 2003. ΤΕΙ Αθήνας. σσ.559-573. el
heal.abstract Το άρθρο παρουσιάζει τα αποτελέσματα έρευνας της Οικολογικά Συνειδητής Καταναλωτικής Συμπεριφοράς στην περιοχή της Θεσσαλονίκης. Με τη χρήση της Ταξινόμησης (Cluster Analysis) επιχειρήθηκε η τμηματοποίηση της αγοράς των καταναλωτών στη βάση των τριών τύπων της οικολογικής συμπεριφοράς, δηλαδή των: Περιβαλλοντολογική Αγοραστική Συμπεριφορά, Περιβαλλοντολογική Μετα-Αγοραστική Συμπεριφορά (Ανακύκλωση) και Περιβαλλοντολογικές Ενέργειες. Βρέθηκαν τρία τμήματα αγοράς: το πρώτο ονομάσθηκε Οικολογικά Συνειδητοί Καταναλωτές (31.66%), το δεύτερο ονομάσθηκε Οικολογικά Ανήσυχοι Καταναλωτές (45.26%) και το τρίτο Οικολογικά Αδιάφοροι Καταναλωτές (23.07%). Το πρώτο τμήμα είναι το πιο ενδιαφέρον και εμφανίζεται αρκετά μεγάλο ώστε να μπορεί να θεωρηθεί προσοδοφόρο. Σ' αυτό το τμήμα εντάσσονται καταναλωτές που υιοθετούν ταυτόχρονα και τους τρεις προαναφερθέντες τύπους της οικολογικής συμπεριφοράς και είναι άτομα με υψηλό επίπεδο μόρφωσης και σχετικά υψηλά εισοδήματα. Παρουσιάζεται λεπτομερές προφίλ των Οικολογικά Συνειδητών Καταναλωτών. Το σύνολο των παρεχόμενων από την παρούσα έρευνα πληροφοριών μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση για τη χάραξη κάθε είδους οικολογικών στρατηγικών. el
heal.abstract Presents research results on Ecologically Conscious Consumer Behaviour in Thessaloniki, Greece. Cluster Analysis was employed in order to segment consumer market on the basis of the three types of ecological behaviour, namely Pro-environmental Purchase Behaviour, Pro-environmental Post-purchase Behaviour (Recycling) and Pro-environmental Activities. Three segments were found; the first one was named Ecologically Conscious Consumers (31.66%), the second was named Ecologically Concerned Consumers (45.26%) and the third one Ecologically Indifferent Consumers (23.07%). It was found that the first segment (which is the most interesting and appears large enough to be considered profitable) includes people simultaneously engaged in all the three - above mentioned - types of ecological behaviour. They are consumers who are better educated and hold higher incomes than their counterparts do. A detailed profile of ECCs is presented in terms of consumers’ attitudinal and behavioural preferences. The overall gained knowledge could be productively used as a basis to design and implement ecological strategies of any type. en
heal.publisher Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας el
heal.publisher TEI of Athens en
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName 1ο Διεθνές συνέδριο: ποσοτικές μέθοδοι στη βιομηχανία και στις εμπορικές επιχειρήσεις el
heal.conferenceName 1st International conference: quantitative methods in industry and commerce en
heal.conferenceItemType full paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ.pdf
    Μέγεθος: 3.236Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες