Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βαρβαρέσος, Στυλιανός el
dc.contributor.author Σωτηριάδης, Μάριος el
dc.date.accessioned 2015-03-06T15:56:15Z
dc.date.available 2015-03-06T15:56:15Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/7563
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.interbooks.gr el
dc.subject Crete
dc.subject Tourism development
dc.subject Τουριστική ανάπτυξη
dc.subject Tourism product
dc.subject Τουριστικό προϊόν
dc.subject Κρήτη
dc.title Η Προβολή της Κρήτης από τους Βρετανούς Tour Operators el
dc.title Η Προβολή της Κρήτης από τους Βρετανούς Tour Operators en
heal.type journalArticle
heal.classification Geography
heal.classification Tourism
heal.classification Γεωγραφία
heal.classification Τουρισμός
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85053986
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI **N/A**-Γεωγραφία
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.keywordURI http://lod.nal.usda.gov/29980
heal.identifier.secondary 1109-897X
heal.language el
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2004-11
heal.bibliographicCitation Βαρβαρέσος, Σ. και Σωτηριάδης, Μ. (2004). Η Προβολή της Κρήτης από τους Βρετανούς Tour Operators. Τουριστική Επιστημονική Επιθεώρηση .2. p. 9-27. el
heal.abstract Περίληψη:Η παρούσα δημοσίευση έχει ως θέμα την ανάλυση των στρατηγικών, μεθόδων και τεχνικών που χρησιμοποιούνται από τους Βρετανούς Tour Operators (Τ.Ο.) για την προβολή της Κρήτης ως τουριστικού προορισμού. Η προσέγγιση του θέματος πραγματοποιείται μέσω των καταλόγων προϊόντων και τιμών (μπροσούρων) των Τ.Ο., σε συνδυασμό με προσωπικές συνεντεύξεις σε πρό-σωπα-κλειδιά. Αρχικά οριοθετούνται οι δραστηριότητες των Τ.Ο. στα πλαίσια λειτουργίας του διεθνούς τουρισμού, αναδεικνύοντας το ρόλο τους. Έπεται η προσέγγιση και ανάλυση του οργανωμένου ταξιδιού και της μπροσούρας ως το βασικό εργαλείο παραγωγής και διάθεσης των τουριστικών προϊόντων. Τα βασικά αποτελέσματα που προέκυψαν από τη πραγματοποιηθείσα έρευνα, με βάση τη μεθοδολογία της ανάλυσης μάρκετινγκ, επέτρεψαν να προσδιορίσουμε τα κύρια συστατικά στοιχεία της πολιτικής προβολής και της στρατηγικής προώθησης και εμπορίας των Βρετανών Τ.Ο. σε σχέση με την Κρήτη, το σημαντικότερο Ελληνικό τουριστικό προορισμό. el
heal.abstract Abstract: The marketing strategies, methods and techniques implemented by the British Tour Operators (T.O.) in promoting Crete’s Island constitute the paper’s topic. The issue has been approached using the information extracted from the brochures and the personal interviews with key persons. The T.O’s production and promotional activities are placed into the international tourism’s operational framework, highlighting their role and the brochure is considered as the main tool of tourist products’ production and distribution. The marketing research that we have carried out was aiming at determine the key elements of the T.O’s policy and strategy. The research’s findings have contributed to identify the components of their marketing policy and promotional strategy concerning Crete, which is the main Greek tourism destination. el
heal.publisher Εκδόσεις InterBooks el
heal.publisher Περικλής Ν. Λύτρας el
heal.journalName Τουριστική Επιστημονική Επιθεώρηση el
heal.journalName Tourist Scientific Review en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ...
    Μέγεθος: 491.2Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες