Περίληψη:To άρθρο αυτό στόχο έχει να παρουσιάσει το ρυθμιστικό πλαίσιο
που διέπει τις σχέσεις των διαφημιστικών εταιρειών με τα μέσα ενημέρωσης. Νομοθετικές διατάξεις αναλύονται και σχετίζονται με τον τρόπο διαχείρισης του χρόνου και του χώρου για την προβολή των διαφημίσεων και τον τρόπο της διαφημιστικής προβολής του Δημοσίου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης ενώ εξετάζονται παραδείγματα από την εκστρατεία ολοκληρωμένης Επικοινωνίας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.
Abstract:This paper aims to present the legal framework which is associated with advertising agencies and the media. Laws are analysed and are associated with the way of handling media time and media space and the way the public sector is advertised in the media. Examples from the communication policy of the Greek National Tourism Organisation by advertising agencies are presented.