Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ. el
dc.date.accessioned 2015-03-09T16:22:41Z
dc.date.issued 2015-03-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/7697
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.interbooks.gr el
dc.subject Transparency rules
dc.subject Advertising agencies
dc.subject Κανόνες διαφάνειας
dc.subject Διαφημιστικές εταιρείες
dc.title Κριτική προσέγγιση των κανόνων διαφάνειας στις σχέσεις μέσων ενημέρωσης και διαφημιστικών εταιρειών el
dc.title A critical approach of the rules of transparency in the media relations with the advertising agencies en
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle παραδείγματα από το χώρο του τουρισμού el
heal.secondaryTitle examples from the field of tourism en
heal.classification Geography
heal.classification Γεωγραφία
heal.classification Tourism
heal.classification Τουρισμός
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85053986
heal.classificationURI **N/A**-Γεωγραφία
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85001191
heal.identifier.secondary 1109-897X
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2006
heal.bibliographicCitation Κάβουρα, Α. Γ. (2006). Κριτική προσέγγιση των κανόνων διαφάνειας στις σχέσεις μέσων ενημέρωσης και διαφημιστικών εταιρειών: παραδείγματα από το χώρο του τουρισμού. Τουριστική Επιστημονική Επιθεώρηση .3. p. 9-27. el
heal.abstract Περίληψη:To άρθρο αυτό στόχο έχει να παρουσιάσει το ρυθμιστικό πλαίσιο που διέπει τις σχέσεις των διαφημιστικών εταιρειών με τα μέσα ενημέρωσης. Νομοθετικές διατάξεις αναλύονται και σχετίζονται με τον τρόπο διαχείρισης του χρόνου και του χώρου για την προβολή των διαφημίσεων και τον τρόπο της διαφημιστικής προβολής του Δημοσίου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης ενώ εξετάζονται παραδείγματα από την εκστρατεία ολοκληρωμένης Επικοινωνίας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού. el
heal.abstract Abstract:This paper aims to present the legal framework which is associated with advertising agencies and the media. Laws are analysed and are associated with the way of handling media time and media space and the way the public sector is advertised in the media. Examples from the communication policy of the Greek National Tourism Organisation by advertising agencies are presented. en
heal.publisher Εκδόσεις InterBooks el
heal.publisher Περικλής Ν. Λύτρας el
heal.journalName Τουριστική Επιστημονική Επιθεώρηση el
heal.journalName Tourist Scientific Review en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ...
    Μέγεθος: 527.0Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες