Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπίντση, Όλγα el
dc.contributor.author Γλυνιά, Ελένη el
dc.date.accessioned 2015-03-09T16:39:39Z
dc.date.issued 2015-03-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/7698
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.interbooks.gr el
dc.subject Sport tourism
dc.subject Empathy
dc.subject Quality services
dc.subject Αθλητικός τουρισμός
dc.subject Ενσυναίσθηση
dc.subject Ποιότητα υπηρεσιών
dc.title Η ενσυναίσθηση στην ποιότητα υπηρεσιών του αθλητικού τουρισμού el
dc.title Empathy as a quality dimension in sport tourism services en
heal.type journalArticle
heal.classification Geography
heal.classification Tourism
heal.classification Γεωγραφία
heal.classification Τουρισμός
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85053986
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI **N/A**-Γεωγραφία
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85042827
heal.identifier.secondary 1109-897X
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2006
heal.bibliographicCitation Μπίντση, Ό. και Γλυνιά, Ε. (2006). Η ενσυναίσθηση στην ποιότητα υπηρεσιών του αθλητικού τουρισμού. Τουριστική Επιστημονική Επιθεώρηση .3. p. 47-66. el
heal.abstract Περίληψη:Στην παρούσα εργασία συζητείται ο ρόλος της ενσυναισθητικής συμπεριφοράς ως απαίτηση στις υπηρεσίες αθλητικού τουρισμού, δηλαδή στην εξυπηρέτηση κορυφαίων αθλητών ή ομάδων και στην ενασχόληση με αθλητικούς τουρίστες αναψυχής. Η ενσυναίσθηση εξηγείται απλά ως μία κοινωνική/επικοινωνιακή ικανότητα με την οποία δίνεται προσοχή στις ανάγκες των άλλων ανθρώπων μέσα από την κατανόηση των συναισθημάτων τους και αποτελεί μία από τις πέντε κύριες διαστάσεις της ποιότητας υπηρεσιών. Από τα αποτελέσματα της βιβλιογραφικής ανασκόπησης φάνηκε ότι η ενσυναίσθηση ενώ είναι πολύ σημαντική στον αθλητισμό και τον τουρισμό, είναι λίγο ή πολύ υποτιμημένη στην έρευνα υπηρεσιών σαν διάσταση ποιότητας σε μερικούς τομείς υπηρεσιών. Μια εξήγηση για αυτό είναι ότι αποτελεί χαρακτηριστικό της προσωπικότητας και όχι τυπικό εργασιακό εφόδιο. Εντούτοις, οι ερευνητές έχουν αναπτύξει αρκετές μεθόδους για την εξάσκηση μιας πιο ενσυναισθητικής συμπεριφοράς. Οι διοι-κούντες των οργανισμών, των κέντρων αθλητικού τουρισμού και των ξενοδοχείων που προσφέρουν άθληση θα πρέπει να συγκεντρωθούν στην ενσυναίσθηση του προσωπικού, με σκοπό να επιτύχουν ανώτερη ποιότητα και να διατηρήσουν τους πελάτες. el
heal.abstract Abstract:This paper discusses the role of empathic behavior as requirement in sport tourism services. Empathy is simply explained as a social/ communication skill of paying attention on other peoples’ needs by understanding their feelings. It is well argued that staffs’ empathy represents one of the five main dimensions of service quality. The results of the literature review have shown that while important for sport and tourism services, it is somehow underestimated as a research subject and as a dimension in many services sectors. An explanation for this is that empathy is a personality characteristic and not a technical skill to be trained. However, researchers have developed several methods for vocational training towards a more empathic behavior. After all, managers of sport tourism organizations, centers and hotels providing sports should concentrate in staffs’ empathy, in order to achieve higher quality and retain customers. en
heal.publisher Εκδόσεις InterBooks el
heal.publisher Περικλής Ν. Λύτρας el
heal.journalName Τουριστική Επιστημονική Επιθεώρηση el
heal.journalName Tourist Scientific Review en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Η ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ...
    Μέγεθος: 488.8Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες