Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κλάδου, Στέλλα el
dc.date.accessioned 2015-03-09T17:42:06Z
dc.date.issued 2015-03-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/7703
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.interbooks.gr el
dc.subject Golf tourism
dc.subject Strategic planning
dc.subject Τουρισμός γκόλφ
dc.subject Στρατηγικός σχεδιασμός
dc.title Golf tourism en
dc.title Τουρισμός γκολφ el
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle what does a golfer appreciate and consider in selecting a golf destination? en
heal.secondaryTitle τι εκτιμά και συνυπολογίζει ο golfer κατά την επιλογή προορισμού; el
heal.classification Geography
heal.classification Tourism
heal.classification Γεωγραφία
heal.classification Τουρισμός
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85053986
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI **N/A**-Γεωγραφία
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.identifier.secondary 1109-897X
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2007
heal.bibliographicCitation Kladou, S.G. (2007). Golf tourism: what does a golfer appreciate and consider in selecting a golf destination?. Tourist Scientific Review .4. p. 137-154. en
heal.abstract Περίληψη:Ο τουρισμός γκολφ θεωρείται ότι μπορεί να ενισχύσει τόσο την εικόνα ενός τουριστικού προορισμού, μέσω της προσέλκυσης "ποιοτικότερων" επισκεπτών, όσο και τη συμβολή του τουριστικού τομέα στην οικονομία μιας χώρας, αντιμετωπίζοντας, για παράδειγμα, φαινόμενα κυκλικότητας και εποχικότητας της τουριστικής βιομηχανίας, και τις συνέπειες που αυτά τα φαινόμενα επιφέρουν. Ωστόσο, αφού διαπιστωθεί η ορθότητα των παραπάνω υποθέσεων, για να μπορέσει να αναπτυχθεί η μορφή αυτή τουρισμού και στην Ελλάδα θα πρέπει να προηγηθεί σωστός στρατηγικός σχεδιασμός και ανάπτυξη και να διαπιστωθούν τα σημεία εκείνα στα οποία δίνουν ιδιαίτερη σημασία οι golfers. Στο πλαίσιο αυτό, τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας δύνανται να χρησιμεύσουν ως βάση για την τμηματοποίηση, το σχεδιασμό της στρατηγικής επικοινωνίας και, γενικότερα, για την προς εφαρμογή πολιτική. el
heal.abstract Abstract:Golf tourism is believed to be able to reinforce the image of a destination (Inskeep and Kallenberger, 1992; Gallarza et al., 2002) by attracting more "quality" visitors, as well as increase the contribution of the tourism industry to the national economy, by dealing with problems of seasonality, cyclicality and their consequences (Eligh et al., 2002). However, after verifying the above hypothesis, proper strategic planning and growth have to take place in order to develop this new form of tourism, whereas, the elements golfers consider important have to be also identified. The data and conclusions that came up from the present research can be used in segmentation, planning of the communication strategy and generally in the marketing policy to be implemented. en
heal.publisher Εκδόσεις InterBooks el
heal.publisher Περικλής Ν. Λύτρας el
heal.journalName Τουριστική Επιστημονική Επιθεώρηση el
heal.journalName Tourist Scientific Review en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: GOLF TOURISM WHAT DOES A GOLFER ...
    Μέγεθος: 373.7Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες