Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καραπιστόλης, Δημήτριος Ν. el
dc.date.accessioned 2015-03-10T17:25:36Z
dc.date.available 2015-03-10T17:25:36Z
dc.date.issued 2015-03-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/7778
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Ανάλυση δεδομένων
dc.subject Παραγοντική ανάλυση των αντιστοιχιών
dc.subject Διαφήμιση
dc.subject Data analysis
dc.subject Correspondence analysis
dc.subject Advertising
dc.title Δημιουργία διαφημιστικού μηνύματος με τη μέθοδο της παραγοντικής ανάλυσης των αντιστοιχιών el
heal.type conferenceItem
heal.generalDescription Είναι πρακτικά συνεδρίου el
heal.generalDescription Αθήνα, 26 - 27 Μαΐου 2003. ΤΕΙ Αθήνας el
heal.classification Statistics
heal.classification Advertising
heal.classification Στατιστική
heal.classification Διαφήμιση
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh99001414
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85001137
heal.classificationURI **N/A**-Στατιστική
heal.classificationURI **N/A**-Διαφήμιση
heal.contributorName Φράγκος, Χρήστος Κ. (1949-) ( υπεύθ. οργ.) el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων el
heal.publicationDate 2003-05
heal.bibliographicCitation Καραπιστόλης, Δ. Ν. (2003) Δημιουργία διαφημιστικού μηνύματος με την μέθοδο της παραγοντικής ανάλυσης των αντιστοιχιών. Στο 1ο Διεθνές συνέδριο ποσοτικών μεθόδων στη βιομηχανία και στις εμπορικές επιχειρήσεις. Αθήνα, 26 - 27 Μαΐου 2003. ΤΕΙ Αθήνας. σσ.245-251. el
heal.abstract Η ραγδαία εξέλιξη και εξάπλωση των υπολογιστικών συστημάτων κατά τα τελευταία χρόνια συνετέλεσε στην διάδοση των μεθόδων της πολυπαραγοντικής στατιστικής ανάλυσης. Τα αποτελέσματα των μεθόδων αυτών, όπως παράγονται από το λογισμικό MAD (Methodes d' Analyse des Donnees) βοηθούν τον αναλυτή να περιγράφει και να ερμηνεύσει, με σαφή και παραστατικό τρόπο, τις σχέσεις και τις αλληλεπιδράσεις που υφίστανται μεταξύ μεγάλου πλήθους ποιοτικών και ποσοτικών τυχαίων μεταβλητών. Μια τέτοια μέθοδος, η Παραγοντική Ανάλυση των Αντιστοιχιών (Analyse Factorielle des Correspondances -AFC-) εφαρμόστηκε στις απαντήσεις ερωτήσεων ποιοτικού χαρακτήρα, που δόθηκαν από καταναλοατές, ώστε να ευρεθούν τα χαρακτηριστικά εκείνα που διαφαίνονται να επηρεάζουν την αγορά ενός προϊόντος. Με βάση την ερμηνεία τοιν αποτελεσμάτων της ανάλυσης και δίδοντας έμφαση στις σημαντικότερες προτιμήσεις των καταναλωτών, δημιουργείται το κατάλληλο διαφημιστικό μήνυμα. el
heal.publisher Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας el
heal.publisher TEI of Athens en
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName 1o Διεθνές Συνέδριο: Ποσοτικές Μέθοδοι στη Βιομηχανία και τις Εμπορικές Επιχειρήσεις el
heal.conferenceName 1st International Conference: Quantitative Methods in Industry and Commerce en
heal.conferenceItemType full paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ.pdf
    Μέγεθος: 1.903Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες