Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κατσώνη, Βασιλική Κ. el
dc.date.accessioned 2015-04-01T12:18:02Z
dc.date.issued 2015-04-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/8171
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.interbooks.gr el
dc.subject Human resources
dc.subject Quality services
dc.subject Ανθρώπινο δυναμικό
dc.subject Ποιοτικές υπηρεσίες
dc.title H ποιότητα στην διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού στις υπηρεσίες el
dc.title Quality in human resource management in services en
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle εφαρμογή στα ξενοδοχεία el
heal.secondaryTitle application in the hospitality industry en
heal.classification Tourism
heal.classification Hotel management
heal.classification Τουρισμός
heal.classification Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85062482
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.classificationURI **N/A**-Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
heal.keywordURI http://zbw.eu/stw/descriptor/12314-3
heal.identifier.secondary 1109-897X
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2007
heal.bibliographicCitation Κατσώνη, Βασιλική Κ. (2007). H ποιότητα στην διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού στις υπηρεσίες: εφαρμογή στα ξενοδοχεία. Τουριστική Επιστημονική Επιθεώρηση .4. p. 19-37. el
heal.abstract Περίληψη: Η παρούσα δημοσίευση έχει ως θέμα την έννοια της διοίκησης ποιότητας στις υπηρεσίες και ιδιαίτερα την εφαρμογή της στον τομέα των ξενοδοχείων. Η εφαρμογή των αρχών ολικής ποιότητας στις υπηρεσίες είναι προκλητικά ενδιαφέρουσα, λόγω της απροσδιόριστης φύσης της έννοιας της ποιότητας στις υπηρεσίες και της επακόλουθης έλλειψης διεθνών αποδεκτών μέτρων ποιότητας. Παρόλα αυτά, πολλοί ερευνητές και managers έχουν πετύχει στο να εφαρμόσουν πρακτικές ολικής ποιότητας στα ξενοδοχεία. Ο στόχος της παρούσας μελέτης είναι να παρουσιάσει αποτελεσματικές μεθόδους και τεχνικές εφαρμογής ολικής ποιότητας στην διοίκηση των ανθρωπίνων πόρων. el
heal.abstract Abstract: The current paper provides support for the notion of quality management in services and particularly in the hotel sector. The application of total qualities principles to the service sector is challenging, due to the intangible nature of service quality and the subsequent lack of universal service standards. However, many researchers as well as managers, have been successfully applied total quality practices in the hotel business. The aim of the present study is to present effective methods and techniques of total quality application in human resourses management. en
heal.publisher Εκδόσεις InterBooks el
heal.publisher Περικλής Ν. Λύτρας el
heal.journalName Τουριστική Επιστημονική Επιθεώρηση el
heal.journalName Tourist Scientific Review en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ...
    Μέγεθος: 415.2Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες