Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τζωρακολευθεράκη - Πρινιανάκη, Ελευθερία N. el
dc.date.accessioned 2015-04-01T12:36:46Z
dc.date.issued 2015-04-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/8173
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.interbooks.gr el
dc.subject Tourism
dc.subject Hospitality
dc.subject Conceptual framework
dc.subject Programmes of study
dc.subject Τουρισμός
dc.subject Φιλοξενία
dc.subject Εννοιολογικό πλαίσιο
dc.subject Προγράμματα σπουδών
dc.title Η σημασία της εννοιολογικής οριοθέτησης του τουρισμού και της φιλοξενίας στην ανάπτυξη της Τριτοβάθμιας Τουριστικής Εκπαίδευσης el
dc.title The significance of a conceptual framework for tourism and hospitality in the development of Tertiary Tourism Education en
heal.type journalArticle
heal.classification Tourism
heal.classification Education
heal.classification Τουρισμός
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.identifier.secondary 1109-897X
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2007
heal.bibliographicCitation Τζωρακολευθεράκη - Πρινιανάκη, Ε. N. (2007). Η σημασία της εννοιολογικής οριοθέτησης του τουρισμού και της φιλοξενίας στην ανάπτυξη της Τριτοβάθμιας Τουριστικής Εκπαίδευσης. Τουριστική Επιστημονική Επιθεώρηση .4. p. 117-136. el
heal.abstract Περίληψη: Παρότι ο διεθνής τουρισμός παρουσιάζει αυξημένες ανάγκες σε εξειδικευμένο στελεχιακό δυναμικό, η τουριστική εκπαίδευση φαίνεται αδύναμη να ανταποκριθεί στις ανάγκες και τις προσδοκίες του τομέα. Η ανάπτυξη της τουριστικής εκπαίδευσης, ιδιαίτερα στο τριτοβάθμιο προπτυχιακό επίπεδο φαίνεται να παρεμποδίζεται από τις εννοιολογικές αδυναμίες του τουρισμού και της φιλοξενίας με μείζον επακόλουθο την έλλειψη ομοφωνίας ως προς το τι είναι και τι περιλαμβάνει ο τουρισμός και η τουριστική εκπαίδευση. Η εννοιολογική οριοθέτηση του τουρισμού και της φιλοξενίας θεωρείται κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας για το σχεδίασμά και υλοποίηση ποιοτικών και κοινωνικά αποτελεσματικών προγραμμάτων σπουδών (QAA, 2000; Holloway, 1998; Tribe, 1997; Chen & Groves, 1999; Πρινιανάκη, 2006), ενώ σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις το ζήτημα αυτό θα αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα για το μέλλον της Τριτοβάθμιας Προπτυχιακής Τουριστικής Εκπαίδευσης (Powers & Riegel, 1993; Harris, 1995; King, 1995). Η παρούσα εργασία επιχειρεί να αναδείξει το πρόβλημα και να προσφέρει ορισμένα θεωρητικά δεδομένα τα οποία ενδέχεται να συμβάλουν στην έναρξη μιας δημόσιας συζήτησης σχετικά την ανάγκη εννοιολογικής οριοθέτησης του τουρισμού και της φιλοξενίας στα πλαίσια της εκπαίδευσης. el
heal.abstract Abstract: Although international tourism faces increased needs for well-educated and professional human resources, tourism education appears incompetent to satisfy the needs and expectations of the industry. Within tourism education, the development of the tertiary undergraduate level in particular seems to be handicapped by the conceptual weaknesses of tourism and hospitality. An outstanding outcome is the lack of agreement as to what is and what comprises tourism and tourism education. The development of conceptual frameworks for tourism and hospitality is recognised as a critical success factor for the design and delivery of appropriate and competitive programmes of study (QAA, 2000; Holloway, 1998; Tribe, 1997; Chen & Groves, 1999; Πρινιανάκη, 2006) while, according to related indications, this factor is considered to be a key issue for the future of Tertiary Undergraduate Tourism Education (Powers & Riegel, 1993; Harris, 1995; King, 1995). The purpose of this paper is to set off this problem and to present certain underpinnings which may contribute to open a debate regarding the conceptual frameworks for tourism and hospitality education. en
heal.publisher Εκδόσεις InterBooks el
heal.publisher Περικλής Ν. Λύτρας el
heal.journalName Τουριστική Επιστημονική Επιθεώρηση el
heal.journalName Tourist Scientific Review en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ...
    Μέγεθος: 470.9Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες