Περίληψη:Η ατομική ή οικογενειακή επιλογή φαγητού επηρεάζεται από ένα μεγάλο εύρος παραγόντων, στο οποίο περιλαμβάνονται οι τιμές των προϊόντων διατροφής, το ύψος των εισοδημάτων των καταναλωτών, οι γευστικές τους προτιμήσεις, οι κοινωνικές τους συμπεριφορές, η επιθυμία για την κατανάλωση προϊόντων ποιότητας κλπ.. Οι διατροφικές επιλογές είναι ταυτόχρονα προσωπικές (ατομική άποψη περί γεύσεων) αλλά και ένας παράγοντας κοινωνικής συμπεριφοράς. Βασικός σκοπός της παρούσας πιλοτικής μελέτης είναι να διερευνήσουμε την ανάγκη για τη δημιουργία ενός θεωρητικού πλαισίου για την ερμηνεία των καταναλωτικών προτιμήσεων για την ποιότητα του γρήγορου φαγητού. Πρόθεσή μας είναι να διερευνήσουμε καταναλωτικές αντιλήψεις με βάση δημογραφικές και ψυχογραφικές παραμέτρους, προκειμένου να σταθμίσουμε την αξία δημιουργίας ενός αυτοδύναμου θεωρητικού πλαισίου, που θα συμβάλλει στην ερμηνεία των προτιμήσεων των καταναλωτών για την ποιότητα γρήγορου φαγητού.
Abstract: The major objective of this pilot study is to test the need of constructing a theoretic framework in order to understand consumers' preferences for fast food quality. Our intention is to measure fast food consumers' perceptions based on demographical and psychographical criteria.