Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ακρίβος, Χριστόδουλος el
dc.date.accessioned 2015-04-05T20:54:05Z
dc.date.available 2015-04-05T20:54:05Z
dc.date.issued 2015-04-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/8256
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.papazisi.gr el
dc.subject Educational Institutions
dc.subject Quality
dc.subject Higher education
dc.subject Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
dc.subject Εκπαιδευτικά Ιδρύματα
dc.subject Ποιότητα
dc.title Αξιολόγηση της ποιότητας Τριτοβάθμιων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων el
dc.title Quality evaluation in Higher Education Institutions en
heal.type journalArticle
heal.classification Education
heal.classification Evaluation
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classification Αξιολόγηση
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI **N/A**-Evaluation
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.classificationURI **N/A**-Αξιολόγηση
heal.keywordURI http://skos.um.es/unescothes/C01791
heal.identifier.secondary 1790-1634
heal.language el
heal.language en
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2006
heal.bibliographicCitation Ακρίβος, Χ. (2006). Αξιολόγηση της ποιότητας Τριτοβάθμιων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων. Διοίκηση και Οικονομία. 3. p. 35-52. el
heal.abstract Abstract: There is growing concern in tertiary educational institutions about the evaluation of the quality of the education offered. With escalating competition in the education industry, a growing number of institutions have considered service quality as their top priority in maintaining competitiveness. Delivering excellent service is a winning strategy in the contemporary higher education institutions. This paper explores the concept of quality in education, by describing how undergraduate students at Athens TEI evaluate quality. The paper deals with the perceived teaching quality factors. Teaching quality sustains students' confidence and is essential for an effective training. Achieving improvements in students' service is now recognized as a major challenge facing educational institutions throughout the world. Of course the expectations and perceptions of the students are often shaped and influenced by their cultural orientation and backgrounds. The article begins with a discussion of the concepts of quality and teaching improvements and then considers the factors influencing teaching quality. Considers the nature of teaching process and, finally, reports a study which evaluates the impact of teaching quality parameters in students' satisfaction. A list of quality indicators aimed to be identified against which the performance of the higher educational institutes can be measured. While the adoption of these quality indicators from the educational institutions varies from one part of the world to another and among different educational institutions. en
heal.abstract Περίληψη: Η ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται από τα τριτοβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα βρίσκεται στο κέντρο του ενδιαφέροντος ερευνητών και ακαδημαϊκών. Ο εντεινόμενος ανταγωνισμός, μεταξύ των τριτοβάθμιων ιδρυμάτων, οδηγεί πολλά πανεπιστήμια και τεχνολογικά ιδρύματα, στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς, να δώσουν έμφαση στην ποιότητα ως παράγοντα που μπορεί να διαμορφώσει και να στη-ρίξει το συγκριτικό τους πλεονέκτημα. Η παροχή υψηλής ποιότητας εκπαίδευσης αποτελεί μία επιτυχημένη στρατηγική των σύγχρονων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Το άρθρο αυτό εξετάζει την έννοια της ποιότητας στην εκπαίδευση περιγράφοντας τον τρόπο που αξιολογούν την ποιότητα της εκπαίδευσης προπτυχιακοί φοιτητές του ΤΕΙ Αθήνας. Η αξιολόγηση στηρίζεται στον τρόπο που οι σπουδαστές αντιλαμβάνονται ορισμένες διαστάσεις της ποιότητας της εκπαίδευσης. Η συνεχείς βελτιώσεις στον τρόπο διδασκαλίας ενισχύουν την αποτελεσματικότητα της εκπαίδευσης και όλο και περισσότεροι εκπαιδευτικοί αναγνωρίζουν την ανάγκη να ενισχύσουν την εξυπηρέτηση των φοιτητών τους συνολικά. Φυσικά οι προσδοκίες και οι αντιλήψεις των φοιτητών διαφέρουν μεταξύ τους ανάλογα με την κουλτούρα και τη ατομική διαδρομή που τους χαρακτηρίζει. Το άρθρο κάνει αρχικά μία ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας, με ανάλυση των παραγόντων που επηρεάζουν την ικανοποίηση των φοιτητών και στη συνέχεια συνδέει τη θεωρία με τα πορίσματα της έρευνας. Η μελέτη αυτή αισιοδοξεί να συντελέσει στη διαμόρφωση κριτηρίων και μέτρων αξιολόγησης των τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, παρά το γεγονός ότι τα κριτήρια και ο τρόπος μέτρησής τους διαφέρει από χώρα σε χώρα αλλά και μεταξύ διαφορετικών εκπαιδευτικών οργανισμών. el
heal.publisher Εκδόσεις Παπαζήση el
heal.publisher Περικλής Ν. Λύτρας el
heal.journalName Διοίκηση και Οικονομία el
heal.journalName Management and Economics en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΤΟ ...
    Μέγεθος: 354.4Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες