Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μαντζώρου, Μαριάννα el
dc.contributor.author Μαστρογιάννης, Δήμος el
dc.date.accessioned 2015-04-16T15:14:26Z
dc.date.issued 2015-04-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/8444
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Myocardial infarction
dc.subject έμφραγμα μυοκαρδίου
dc.subject διδασκαλία ασθενούς
dc.subject διδασκαλία για προδιαθεσικούς παράγοντες
dc.subject patient teaching
dc.subject promotion of risk factors
dc.title Η συμβολή της νοσηλευτικής διδασκαλίας στην αποκατάσταση ασθενούς με έμφραγμα του μυοκαρδίου el
dc.title The contribution of the nursing teaching process in the rehabilitation of the patient after a myocardial infarction en
heal.type journalArticle
heal.classification Ιατρική
heal.classification Νοσηλευτική
heal.classification Medicine
heal.classification Nursing
heal.classificationURI **N/A**-Ιατρική
heal.classificationURI **N/A**-Νοσηλευτική
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85093362
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85059683
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής el
heal.publicationDate 2004-12
heal.bibliographicCitation Μαντζώρου, Μ. και Μαστρογιάνης, Δ. (2004). Η συμβολή της νοσηλευτικής διδασκαλίας στην αποκατάσταση ασθενούς με έμφραγμα του μυοκαρδίου. “Νοσηλευτική”. 43(4): 422-428 el
heal.abstract Η διδασκαλία του ασθενούς μετά από έμφραγμα μυοκαρδίου αποτελεί σημαντικό μέρος του ρόλου του καρδιολογικού νοσηλευτή και ξεκινά από τη στεφανιαία μονάδα και συνεχίζεται στο τμήμα, όπως επίσης και στην κοινότητα μετά την έξοδο από το νοσοκομείο. Τα κυριότερα στοιχεία της διδασκαλίας είναι η εκτίμηση των ατομικών αναγκών μάθησης, η αύξηση της κατανόησης και των απαραίτητων δεξιοτήτων και η βοήθεια για λήψη συνειδητών αποφάσεων, ώστε να αλλάξει ο ασθενής τον γενικότερο τρόπο ζωής του και να βρει νόημα μέσα από τις εμπειρίες της υγείας και της ασθένειας. Στην παρούσα βιβλιογραφική ανασκόπηση εξετάζονται ερευνητικές μελέτες πάνω στη διδασκαλία έπειτα από έμφραγμα μυοκαρδίου, έτσι ώστε να γίνει αναθεώρηση της πρακτικής των νοσηλευτών και επανεξέταση στην ερευνητική βάση σε αυτόν τον χώρο. Οι ερευνητικές μελέτες υπό εξέταση απαντούν ερωτήματα, όπως οι ανάγκες μάθησης των ασθενών και η ικανότητα της διδασκαλίας του ασθενούς να αυξάνει το επίπεδο γνώσης του κατά τη νοσηλεία και μετέπειτα στην κοινότητα. el
heal.abstract Teaching the patient after myocardial infarction constitutes a major part of the cardiological nurse’s role starting in the coronary care unit, continuing in the ward, as well as after the discharge in the community. The most important parts of the teaching process are the assesment of personal educational needs, increase of understanding and necessary skills and assistance to take conscious decisions, so that the patient will change his way of life and find meaning through his experiences of health and illness. In this literature review research studies on the teaching process after a myocardial infarction are being examined so that the practice of the nurses as well as the research base on this area will be reexamined. The research studies under examination answer questions such as the learning needs of the patients and the ability of teaching the patient to increase his knowledge base during hospitalisation and afterwards in the community. en
heal.journalName Νοσηλευτική el
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ...
    Μέγεθος: 251.8Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες