Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μαρβάκη, Χριστίνα el
dc.contributor.author Βασιλόπουλος, Γεώργιος Σ. el
dc.contributor.author Καλογιάννη, Αντωνία el
dc.contributor.author Καπάδοχος, Θεόδωρος el
dc.contributor.author Πολυκανδριώτη, Μαρία el
dc.date.accessioned 2015-04-18T23:50:36Z
dc.date.available 2015-04-18T23:50:36Z
dc.date.issued 2015-04-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/8529
dc.rights Default License
dc.source http://www.vima-asklipiou.gr/ el
dc.subject Εξετάσεις
dc.subject Μελέτη και διδασκαλία
dc.subject Φοιτητές
dc.subject Test of Early Reading Ability
dc.subject Study and teaching (Continuing education)--Foreign speakers
dc.subject Student unions--Florida
dc.title Σχέση της παρακολούθησης της διδασκαλίας των μαθημάτων με την απόδοση στις τελικές εξετάσεις ,σε φοιτητές νοσηλευτικής του ΤΕΙ Αθήνας el
dc.title The relation between the class attendance and the performance at final examinations of students, in Nursing department, Technological Educational Institute (TEI) of Athens en
heal.type journalArticle
heal.classification Νοσηλευτική
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classification Nursing--Decision making
heal.classification Education
heal.classificationURI **N/A**-Νοσηλευτική
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2004006050
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2002009003
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2001009000
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2005006847
heal.contributorName Βασταρδής, Λεωνίδας el
heal.contributorName Αργυρίου, Γεώργιος el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΤΕΙ Αθήνας, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας/Τμήματος Νοσηλευτικής el
heal.publicationDate 2007-04
heal.bibliographicCitation Βασιλόπουλος, Γ.Σ., Καπάδοχος, Θ., Μαρβάκη, Χ.,Καλογιάννη, Α.,Πολυκανδριώτη, Μ.(2007) Σχέση της παρακολούθησης της διδασκαλίας των μαθημάτων με την απόδοση στις τελικές εξετάσεις ,σε φοιτητές νοσηλευτικής του ΤΕΙ. Αθήνας.Το βήμα του Ασκληπιού [online] 6 (2). σ.94-102. Διαθέσιμο: http://www.vima-asklipiou.gr/volumes/issues/2007/issue_2/issue_2_2007.html [Ημ. Πρόσβασης 18-5-2015] el
heal.abstract Η παρακολούθηση της διδακτικής παράδοσης των μαθημάτων, αποτελεί ένα από τους κυριότερους παράγοντες που κα- θορίζει την επίδοση των φοιτητών. Η διδακτική παράδοση ειδικά στο χώρο της εκπαίδευσης των επαγγελματιών υγεί- ας, αποτελεί θέμα υψίστης σπουδαιότητας. Σκοπός της μελέτης ήταν να διερευνήσει κατά πόσο η παρακολούθηση της διδασκαλίας των μαθημάτων επηρεάζει την απόδοση των φοιτητών στις τελικές εξετάσεις και κατ’ επέκταση την τελική βαθμολογία φοιτητών του τμήματος Νοση- λευτικής Α΄ του ΑΤΕΙ Αθήνας. Υλικό και μέθοδος : Τον πληθυσμό της μελέτης αποτέλεσαν 204 φοιτητές που εγγράφηκαν στο μάθημα της «Χειρουργι- κής Νοσηλευτικής» του Γ΄ εξαμήνου και 184 φοιτητές που εγγράφηκαν στο μάθημα της «Επείγουσας Νοσηλευτικής» του Στ΄ εξαμήνου, κατά το ακαδημαϊκό έτος 2005-2006. Αποτελέσματα : Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων, διαπιστώθηκε ότι από τους φοιτητές που είχαν παρακολουθή- σει το μάθημα της Χειρουργικής Νοσηλευτικής είχε επιτυχία στις το 63,5 %, ενώ από τους φοιτητές που δεν είχαν παρα- κολουθήσει το μάθημα της Χειρουργικής Νοσηλευτικής είχε επιτυχία στις εξετάσεις μόνο το 36,5%, ρ<0,001. Όσον αφορά το μάθημα της Επείγουσας Νοσηλευτικής , διαπιστώθηκε ότι, από τους φοιτητές που είχαν παρακολουθή- σει το μάθημα είχε επιτυχία στις εξετάσεις το 80 %, ενώ από τους φοιτητές που δεν είχαν παρακολουθήσει το μάθημα είχε επιτυχία στις εξετάσεις μόνο το 44,6%, ρ<0,001. Το 46,3% των φοιτητών, φοιτούσαν στο Γ’ εξάμηνο, όπου τυπικά ανήκει το μάθημα της Χειρουργικής Νοσηλευτικής. Το 47,3% των φοιτητών, φοιτούσαν στο Στ’ εξάμηνο, όπου τυπικά ανήκει το μάθημα της Επείγουσας Νοσηλευτικής. Συμπεράσματα : Η παρακολούθηση της παράδοσης των μαθημάτων σχετίζεται άμεσα με το αποτέλεσμα των τελικών εξετάσεων. Ο συνδυασμός παράδοσης με ενδιάμεση αξιολόγηση, όπως τα σύντομα διαγωνίσματα ανά τακτά διαστήματα, είναι ιδιαίτερα ωφέλιμος στην τελική απόδοση των φοιτητών. Λέξεις κλειδιά: παρακολούθηση μαθημάτων, ενδιάμεση αξιολόγηση, σχέση με την τελική βαθμολογία των νοσηλευτών. el
heal.abstract Class attendance of a didactic lecture consists one of the most important factors, which has impact on students” performance at university. The attendance of the lecture, mainly at the education of professionals of health, is a matter of great importance. The purpose of this study was to investigate the impact of class attendance upon the final examination result of students in Nursing HTEI of Athens. Method and material : Τhe sample of the study consisted of 204 student nurses who were enrolled in the surgical Nursing of 3rd semester and 184 student nurses who were enrolled in the course of Emergency Nursing of 6th semester, during the 2005-06 teaching session. Results : The results of the study showed that, from the students who had attended classes in the “Surgical Nursing” of 3rd semester, 63.5% succeeded in the final exam of the lesson, whereas from the students who had not attended the class, 36,5% succeeded in the final exam of the lesson, ρ<0,001. To the lesson of “Emergency Nursing” of 6th semester, the results showed that from the students who had attended classes, 80% succeeded in the final exam of the lesson, whereas from the students who had not attended the class, 44,6% succeeded in the final exam of the lesson, ρ<0,001. 46,3% of students enrolled to3rd semester, where typically belongs the lesson of “Surgical Nursing”. 47,3% of students enrolled to 6rd semester, where typically belongs the lesson of “Emergency Nursing” . Conclusion : The attendance of class is direclty related to the result of the final exam. The combination of class attendance and intermediate evaluation, such as frequent short tests, has beneficial effects on the final examination of students. Key words: class attendance, intermediate evaluation, performance of nurses. en
heal.publisher Μαρβάκη, Χριστίνα el
heal.journalName Το Βήμα του Ασκληπιού el
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ...
    Μέγεθος: 345.8Kb
    Μορφότυπο: PDF

Εμφάνιση απλής εγγραφής