Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σταθακοπούλου, Ρεγγίνα el
dc.contributor.author Γρηγοριάδου, Μαρίλια el
dc.contributor.author Σαμαράκου, Μαρία el
dc.contributor.author Μαγούλας, Γεώργιος Δ. el
dc.date.accessioned 2015-04-26T10:59:57Z
dc.date.available 2015-04-26T10:59:57Z
dc.date.issued 2015-04-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/8979
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://link.springer.com/ en
dc.source http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-540-30139-4_109 en
dc.subject World Wide Web
dc.subject Student
dc.subject Διαδίκτυο
dc.subject Φοιτητής
dc.title Using simulated students for machine learning en
heal.type conferenceItem
heal.generalDescription Proceeding of the 7th International Conference on Intelligent Tutoring Systems (ITS2004). Maceio, Brasil 30th August-3rd September 2004. Springer-Verlag: 2004. pp. 889-891. en
heal.classification Technology
heal.classification Computer science
heal.classification Τεχνολογία
heal.classification Πληροφορική
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/10470-6
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/77de68daecd823babbb58edb1c8e14d7106e83bb
heal.classificationURI **N/A**-Τεχνολογία
heal.classificationURI **N/A**-Πληροφορική
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh95000541
heal.identifier.secondary DOI 10.1007/978-3-540-30139-4_109
heal.language en
heal.access campus
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι Αθήνας. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Ενεργειακής Τεχνολογίας Τ.Ε. el
heal.publicationDate 2004
heal.bibliographicCitation Stathacopoulou, R., Grigoriadou, M., Samarakou, M. and Magoulas G. (2004). Using simulated students for machine learning. In: Intelligent Tutoring Systems. Lecture Notes in Computer Science. vol. 3220. pp. 889-891. Springer-Verlag: 2004. Available from: http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-540-30139-4_109 en
heal.abstract In this paper we present how simulated students have been generated in order to obtain a large amount of labeled data for training and testing a neural network-based fuzzy model of the student in an Intelligent Learning Environment (ILE). The simulated students have been generated by modifying real students’ records and classified by a group of expert teachers regarding their learning style category. Experimental results were encouraging, similar to experts’ classifications. en
heal.publisher Springer Berlin Heidelberg en
heal.fullTextAvailability false
heal.conferenceName International Conference on Intelligent Tutoring Systems en
heal.conferenceItemType full paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Using simulated students for ...
    Μέγεθος: 167.8Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες