Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κάκουρος, Ευθύμιος el
dc.contributor.author Μανιαδάκη, Κατερίνα el
dc.date.accessioned 2015-04-27T16:37:29Z
dc.date.issued 2015-04-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/9090
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source www.arsi.gr en
dc.subject Learning difficulties
dc.subject School
dc.subject Mental health
dc.subject Ψυχική υγεία
dc.subject Σχολείο
dc.title Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες el
heal.type conferenceItem
heal.secondaryTitle Η συμβολή του σχολείου, της οικογένειας και των υπηρεσιών ψυχικής υγείας el
heal.classification Education
heal.classification Learning disabilities
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classification Μάθηση, Δυσκολίες της
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85075538
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.classificationURI **N/A**-Μάθηση, Δυσκολίες της
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006455
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.access forever
heal.publicationDate 2005-03-18
heal.bibliographicCitation Κάκουρος, Ε. & Μανιαδάκη, Κ. (2005) Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες: Η συμβολή του σχολείου, της οικογένειας και των υπηρεσιών ψυχικής υγείας. Στο Πανελλήνιο Συνέδριο: Σχολείο και Οικογένεια, Βιβλίο Περιλήψεων. 18 με 20 Μαρτίου 2005. Ιωάννινα, σ.100 el
heal.abstract Παλαιότερα, όταν κάποιο παιδί αδυνατούσε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του σχολείου, συχνά οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί επαναπαύονταν στην διαπίστωση ότι το συγκεκριμένο παιδί «δεν παίρνει τα γράμματα». Στις μέρες μας όμως τόσο οι γονείς όσο και οι εκπαιδευτικοί ολοένα και συχνότερα αναζητούν τα αίτια που μπορεί να δημιουργούν στο παιδί μαθησιακές δυσκολίες (Κάκουρος & Μανιαδάκη, 2000). Έχει διαπιστωθεί ότι πολλά από τα παιδιά τα οποία προσέρχονται για διάγνωση σε υπηρεσίες ψυχικής υγείας παραπέμπονται από εκπαιδευτικούς (Kakouros et al 1996). Το γεγονός αυτό αντανακλά την ικανότητα των εκπαιδευτικών να αναγνωρίζουν τις περιπτώσεις όπου οι επιδόσεις ενός παιδιού μπορεί να είναι αποτέλεσμα κάποιας ειδικής δυσκολίας και όχι απλά της ανεπαρκούς προσπάθειάς του να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του σχολείου. ?λλες φορές, παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες φτάνουν σε υπηρεσίες ψυχικής υγείας μετά από πρωτοβουλία των ίδιων των γονέων. Υπάρχουν όμως ακόμη πολλά παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες τα οποία δεν φτάνουν ποτέ σε υπηρεσίες ψυχικής υγείας για διάγνωση. Μέσα από πρόσφατες έρευνες οι οποίες έχουν διεξαχθεί τόσο στην χώρα μας όσο και στο εξωτερικό, έχει διαπιστωθεί πως η αναζήτηση βοήθειας από υπηρεσίες ψυχικής υγείας σχετίζεται με την εκτίμηση των γονέων και των εκπαιδευτικών ως προς την ικανότητά τους να μπορέσουν να βοηθήσουν οι ίδιοι το παιδί με τις μαθησιακές δυσκολίες (Kakouros, et al. 2004). Στην παρούσα εισήγηση συζητούνται οι δυνατότητες έγκαιρης διάγνωσης και η αναγκαιότητα της συνεργασίας των υπηρεσιών ψυχικής υγείας με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς στην προσπάθεια αντιμετώπισης των μαθησιακών δυσκολιών. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην συμβολή του εκπαιδευτικού τόσο στην αναγνώριση των μαθησιακών δυσκολιών όσο και στην αντιμετώπισή τους. el
heal.fullTextAvailability false
heal.conferenceName Σχολείο και Οικογένεια el
heal.conferenceItemType poster


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες