Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κάκουρος, Ευθύμιος el
dc.contributor.author Μανιαδάκη, Κατερίνα el
dc.date.accessioned 2015-04-27T16:50:16Z
dc.date.issued 2015-04-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/9094
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source www.arsi.gr en
dc.subject Αποκλίνουσα συμπεριφορά
dc.subject Κοινωνική αντίληψη
dc.subject Γονείς
dc.subject Divergent behavior
dc.subject Social perception
dc.subject Parents
dc.title Η αιτιολογία και αντιμετώπιση της διασπαστικής συμπεριφοράς των παιδιών σύμφωνα με τις απόψεις των γονέων τους el
heal.type conferenceItem
heal.classification Psychology
heal.classification Child psychology
heal.classification Ψυχολογία
heal.classification Παιδική ψυχολογία
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85108459
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85023380
heal.classificationURI **N/A**-Ψυχολογία
heal.classificationURI **N/A**-Παιδική ψυχολογία
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.access forever
heal.publicationDate 2003-05-21
heal.bibliographicCitation Μανιαδάκη, Κ. & Κάκουρος, Ε. (2003) Η αιτιολογία και αντιμετώπιση της διασπαστικής συμπεριφοράς των παιδιών σύμφωνα με τις απόψεις των γονέων τους. Στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας, Βιβλίο Περιλήψεων. 21 με 22 Μαΐου 2003. Ρόδος, σ.178-179 el
heal.abstract Όταν κάποιο παιδί αντιμετωπίζει προβλήματα συμπεριφοράς, οι γονείς δίνουν συνήθως τη δική τους ερμηνεία σχετικά με την αιτιολογία τους και έχουν τις δικές τους απόψεις για τον καλύτερο τρόπο αντιμετώπισής τους. Αυτές οι ερμηνείες όμως συχνά δεν συμφωνούν με τις επιστημονικές απόψεις. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση των αντιλήψεων των γονέων παιδιών προσχολικής ηλικίας για την αιτιολογία και αντιμετώπιση των Διαταραχών Διασπαστικής Συμπεριφοράς. 634 μητέρες και πατέρες συμπλήρωσαν μία προσαρμογή του 'Parental Account of the Causes of Childhood Problems Questionnaire' (Sonuga-Barke & Balding, 1993) και το 'Strengths and Difficulties Questionnaire' (Goodman, 1997). Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το φύλο του γονέα και του παιδιού επηρεάζουν σημαντικά τις παραπάνω αντιλήψεις. Για παράδειγμα, διαπιστώθηκε ότι η διασπαστική συμπεριφορά των κοριτσιών αποδίδεται συχνότερα σε οργανικά αίτια (F=8.13, p<.01) ενώ η αντίστοιχη συμπεριφορά των αγοριών σε περιβαλλοντικές επιδράσεις (F=10.96, p<.001). Επιπλέον, η υιοθέτηση αυστηρών μεθόδων πειθαρχίας θεωρείται ως αποτελεσματικότερη για τα αγόρια (t=3.30, p=.001) ενώ οι μητέρες, σε σχέση με τους πατέρες, θεωρούν συχνότερα ότι η προσέγγιση του παιδιού είναι αποτελεσματικότερη για την αντιμετώπιση αυτών των δυσκολιών (t=-2.51, p=.01). Στη βάση των αποτελεσμάτων αυτών συζητείται ο ρόλος των γονεϊκών αντιλήψεων για την έκβαση της διασπαστικής συμπεριφοράς των παιδιών καθώς και η σημασία τροποποίησης των δυσλειτουργικών αντιλήψεων στα πλαίσια ενός θεραπευτικού προγράμματος για την αντιμετώπιση της συμπεριφοράς αυτής. el
heal.fullTextAvailability false
heal.conferenceName 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας el
heal.conferenceItemType poster


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες