Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κάκουρος, Ευθύμιος el
dc.contributor.author Ζουρνατζής, Ευάγγελος el
dc.contributor.author Μανιαδάκη, Κατερίνα el
dc.date.accessioned 2015-04-27T17:53:41Z
dc.date.issued 2015-04-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/9102
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source www.arsi.gr en
dc.subject Διάσπαση προσοχής
dc.subject Ψυχική υγεία
dc.subject Παιδική ψυχοπαθολογία
dc.subject Distractibility
dc.subject Mental health
dc.subject Child psychopathology
dc.title Πολυεπίπεδη προσέγγιση της Διαταραχής Ελειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) el
heal.type conferenceItem
heal.classification Psychology
heal.classification Attention-deficit hyperactivity disorder
heal.classification Ψυχολογία
heal.classification Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητα
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85108459
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85063661
heal.classificationURI **N/A**-Ψυχολογία
heal.classificationURI **N/A**-Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητα
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85023384
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.access forever
heal.publicationDate 1999-12-04
heal.bibliographicCitation Κάκουρος, Ε., Ζουρνατζής, Ε. & Μανιαδάκη, Κ. (1999) Πολυεπίπεδη προσέγγιση της Διαταραχής Ελειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ). 3o Πανελλήνιο Συνέδριο Εργοθεραπείας, Βιβλίο Περιλήψεων. 4 με 5 Δεκεμβρίου 1999. Αθήνα, σ.18 el
heal.abstract Η εργασία αυτή αναφέρεται σε ορισμένα συμπεράσματα τα οποία προέρχονται από σειρά ερευνών, τις οποίες έχουμε διεξάγει τα τελευταία χρόνια, καθώς και σε ορισμένες σκέψεις μας σχετικά με τη διάγνωση και αντιμετώπιση παιδιών με ΔΕΠ-Υ τα οποία παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες, διαταραχές διαγωγής, και γενικά δυσκολίες στην προσαρμογή και τη λειτουργικότητά τους στο περιβάλλον. Χρησιμοποιώντας τα κριτήρια του DSM-IV σε πληθυσμό παιδιών νηπιακής ηλικίας, διαπιστώσαμε ότι το 4.3% παρουσίαζε ΔΕΠ-Υ. Αναζητώντας αυτά τα παιδιά όταν ήταν μαθητές της Α' Δημοτικού, διαπιστώσαμε ότι όλα αντιμετώπιζαν Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Κάκουρος & Μανιαδάκη, 2000). Από το σύνολο των 205 παιδιών, τα οποία παραπέμφθηκαν στην ψυχολογική υπηρεσία Ιατροπαιδαγωγικού Κέντρου, το 42.9% παρουσίαζε ΔΕΠ-Υ και Ε.Μ.Δ. (Κάκουρος, 1995). Από τα παιδιά στα οποία γίνεται διάγνωση ΔΕΠ-Υ, ένα μεγάλο ποσοστό (75%) θα παρουσιάσει αργότερα Διαταραχές Διαγωγής ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν συχνά δυσκολίες προσαρμογής και λειτουργικότητας στο περιβάλλον. Από στοιχεία των παραπάνω ερευνών, αλλά και από έρευνες που έγιναν στο εξωτερικό, εγείρονται προβληματισμοί για τη αίτια, τη συννοσηρότητα και την έκβαση της ΔΕΠ-Υ. Για την καλύτερη κατανόηση της διαδικασίας της επιγένεσης των προβλημάτων σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ, προτείνεται η πολυεπίπεδη προσέγγιση τόσο κατά τη διαδικασία της διάγνωσης όσο και στην αντιμετώπιση των πρωτογενών και δευτερογενών προβλημάτων των παιδιών αυτών. el
heal.fullTextAvailability false
heal.conferenceName 3o Πανελλήνιο Συνέδριο Εργοθεραπείας el
heal.conferenceItemType poster


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες