Show simple item record

dc.contributor.author Κάκουρος, Ευθύμιος el
dc.contributor.author Ζουρνατζής, Ευάγγελος el
dc.contributor.author Μανιαδάκη, Κατερίνα el
dc.date.accessioned 2015-04-27T18:14:48Z
dc.date.issued 2015-04-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/9104
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source www.arsi.gr en
dc.subject Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητα
dc.subject Παιδική ψυχοπαθολογία
dc.subject Attention-deficit hyperactivity disorder
dc.subject Child psychopathology
dc.subject Learning difficulties
dc.title Παιδιά με ΔΕΠ-Υ και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες el
heal.type conferenceItem
heal.classification Education
heal.classification Learning disabilities
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classification Μάθηση, Δυσκολίες της
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85075538
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.classificationURI **N/A**-Μάθηση, Δυσκολίες της
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85023384
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.access forever
heal.publicationDate 1998-03
heal.bibliographicCitation Κάκουρος, Ε., Ζουρνατζής, Ε. & Μανιαδάκη, Κ. (1998) Παιδιά με ΔΕΠ-Υ και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. Στο 7ο Συνέδριο Πανελλήνιου Συλλόγου Λογοπεδικών. Μάρτιος 1998. Θεσσαλονίκη el
heal.abstract Η εργασία αυτή αναφέρεται σε ορισμένα συμπεράσματα τα οποία προέρχονται από σειρά ερευνών, τις οποίες διεξήγαμε τα τελευταία χρόνια, καθώς και σε ορισμένες μας σκέψεις σχετικά με τη διάγνωση και την αντιμετώπιση των παιδιών με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής / Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), τα οποία παρουσιάζουν και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Ε.Μ.Δ.). Χρησιμοποιώντας τα κριτήρια του DSM IV σε πληθυσμό 140 παιδιών νηπιακής ηλικίας παρατηρήσαμε ότι το 4,3% απ'αυτά παρουσίαζε ΔΕΠ-Υ. Αναζητώντας αυτά τα παιδιά όταν ήταν πια μαθητές της Α τάξης Δημοτικού, διαπιστώσαμε ότι όλα αντιμετώπιζαν Ε.Μ.Δ. (Κάκουρος, 1998). Από το σύνολο των 205 παιδιών τα οποία παραπέμφθηκαν στην ψυχολογική υπηρεσία Ιατροπαιδαγωγικού Κέντρου, το 42,9% παρουσίαζε ΔΕΠ-Υ και Ε.Μ.Δ. (Κάκουρος, 1995). Από τα παιδιά στα οποία γίνεται διάγνωση ΔΕΠ-Υ, ένα μεγάλο ποσοστό (75%) θα παρουσιάσει αργότερα Διαταραχές Διαγωγής (Κάκουρος και συν., 1997). Για την καλύτερη κατανόηση της διαδικασίας της επιγένεσης των προβλημάτων στις περιπτώσεις των παιδιών με ΔΕΠ-Υ, προτείνεται η πολυεπίπεδη προσέγγιση τόσο κατά τη διάγνωση όσο και κατά τη σχεδίαση του θεραπευτικού προγράμματος για την αντιμετώ-πιση των προβλημάτων των παιδιών αυτών τόσο στο μαθησιακό τομέα όσο και στη συμπεριφορά. el
heal.fullTextAvailability false
heal.conferenceName 7ο Συνέδριο Πανελλήνιου Συλλόγου Λογοπεδικών el
heal.conferenceItemType poster


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες