Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σταφυλάκης, Γεώργιος el
dc.contributor.author Διονυσσοπούλου, Παναγιώτα el
dc.date.accessioned 2015-04-29T09:08:23Z
dc.date.available 2015-04-29T09:08:23Z
dc.date.issued 2015-04-29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/9234
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://history.icininfo.net/2011/ el
dc.source http://history.icininfo.net/2011/FileStore/procs_INFO_2011.pdf el
dc.subject Advertising campaigns
dc.subject Advertising messages
dc.subject Διαφημιστικά μηνύματα
dc.subject Image
dc.subject Εικόνα
dc.subject Animation
dc.subject Εμψύχωση
dc.subject Διαφημιστικές εκστρατείες
dc.title G.N.T.O. (Greek National Tourism Organization) communication strategy in advertising campaigns 1991-2006 en
heal.type conferenceItem
heal.classification Greece
heal.classification Tourism
heal.classification Ελλάδα
heal.classification Τουρισμός
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/17184-0
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/13644-5
heal.classificationURI **N/A**-Ελλάδα
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85001196
heal.contributorName Γιαννακόπουλος, Γεώργιος Α. (συντ.) el
heal.contributorName Σακκάς, Δαμιανός Π. (συντ.) el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενείας el
heal.publicationDate 2011-09
heal.bibliographicCitation Stafylakis, G. and Dionyssopoulou, P. (2011). G.N.T.O. (Greek National Tourism Organization) communication strategy in advertising campaigns 1991-2006. International Conference on Integrated Information (IC-ININFO 2011), Kos Island, Greece, 29 September - 3 Octomber 2011. pp. 368-372. Available from: http://history.icininfo.net/2011/FileStore/procs_INFO_2011.pdf en
heal.abstract The pictures in television commercials, magazine advertisements and other forms of advertising often convey meanings that cannot be expressed well through words. At first, this paper introduces advertising as a mean of communication used to present or promote ideas, goods, and services and how it exploits the special function of image. In addition, this paper examines the analysis of the advertising messages promoted through the advertising campaigns of the Greek National Tourism Organization from 1991 until 2005. en
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName International Conference on Integrated Information (IC-ININFO 2011) en
heal.conferenceItemType full paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες